دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : 101857
منبع : قم نیوز

پیشرفت کُند پروژه تقاطع شهدای روحانیت قم

قم نيوز : سخنگوی شورای شهر قم با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهری از پیشرفت کُند پروژه تقاطع شهدای روحانیت خبر داد.
پیشرفت کُند پروژه تقاطع شهدای روحانیت قم
پیشرفت کُند پروژه تقاطع شهدای روحانیت قم
به گزارش قم نیوز محسن محرری، سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از پروژه‌های عمرانی شهرداری اظهار کرد: به‌رغم محدودیت منابع مالی و اعتبارات در شهرداری قم، روند کلی پروژه‌ها قابل‌قبول بوده و توقفی در پروژه‌های شهری وجود ندارد.

او افزود: طی سال‌های اخیر هزینه‌های شهرداری به‌صورت مرتب افزایش‌یافته است، درحالی‌که درآمد‌های آن متناسب با آن رشد نکرده و این مسئله سبب شده تا شهرداری هرسال به سمت محدودیت‌های بیشتری حرکت کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع، اولویت‌بندی خوبی در مجموعه مدیریت شهری برای تکمیل پروژه‌ها انجام‌گرفته است.

او با بیان این که پروژه پیاده راه آیت الله مرعشی نجفی (ره) طبق زمان‌بندی خود پیشرفت داشته و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز کرد: پروژه تقاطع شهدای روحانیت از زمان بندی خود عقب‌افتاده است و پروژه زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی نیز در مجموع وضعیت مطلوبی دارد.

محرری با اشاره به اهمیت پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی چهارسو افزود: برای نخستین بار در هسته مرکزی شهر و با مشارکت بخش خصوصی۳۹۰ سلول پارکینگ در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و این پروژه نیز به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: سیاست و اولویت شورای اسلامی شهر قم بر تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام است و در کنار آن ممکن است برخی پروژه‌های اولویت‌دار نیز در محلات کمتر برخوردار آغاز شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcjivevauqeyoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما