پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : 101915
منبع : قم نیوز

منوریل قم از پروژه‌های ملی کشور است و نباید اینگونه رها شود

قم نيوز : وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز پنجشنبه از پروژه نیمه تمام مونوریل قم دیدن کرد و گفت: این پروژه از سرمایه‌های ملی و حتی فراملی است و نباید اینگونه رها شود.
منوریل قم از پروژه‌های ملی کشور است و نباید اینگونه رها شود
منوریل قم از پروژه‌های ملی کشور است و نباید اینگونه رها شود
به گزارش قم نیوز همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به قم، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پروژه نیمه تمام مونوریل قم بازدید کرد و در جریان روند این طرح قرار گرفت.

وی در این بازدید پروژه مونوریل قم را از پروژه های مهم دانست که سال ها متوقف شده است.

ضرغامی با بیان اینکه تعیین و تکلیف این پروژه برای دولت بسیار مهم است ادامه داد: این پروژه از سرمایه‌های ملی و حتی فرا ملی است و نباید اینگونه رها شود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با توجه به اینکه تمام زیرساخت‌های این پروژه اماده است افزود: متوقف شدن چنین پروژه هایی برای کشور خوب نیست و یکی از بحث های جدی ما در سفر به قم جمع بندی نسبت به مونوریل و روشن شدن این پروژه است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی  عنوان کرد:برای شهر قم که دومین قطب گردشگری مدهبی کشور با ورود سالانه ۲۰ میلیون گردشگر است خوب نیست که پروژه‌ای به این مهمی و با این ابعاد نیمه کاره رها شده است.

وی تصریح کرد: فعلامنتظر هستیم تا همه دستگاه‌های مربوطه اعلام نظر کنند که طرح قرار است متوقف بماند یا ادامه پیدا کند.

ضرغامی بیان کرد: اگر پروژه قرار است به مدت طولانی متوقف شود ما طرح‌های مختلفی برای استفاده از زیر ساخت‌ها با انواع کاربری‌های گردشگری داریم،امیدوارم هر تصمیمی گرفته شد به نفع مردم باشد.

ضرغامی همچنین صبح امروز با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم مزار مطهر شهدای قم، ضمن غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا به مقام بلند آنان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcezz8znjh87oi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما