پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : 102051
منبع : قم نیوز

سردار سلیمانی الگویی ماندگار برای همه اعصار است

قم نيوز : رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان اینکه سردار سلیمانی انقلابی بودن و مردمی بودن را در حرف و عمل نشان داد گفت: این شهید پرورش یافته مکتب اهل بیت (ع) به الگویی ماندگار در قرن حاضر و همه اعصار تبدیل شد.
سردار سلیمانی الگویی ماندگار برای همه اعصار است
سردار سلیمانی الگویی ماندگار برای همه اعصار است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب روز پنج شنبه در آیین بزرگداشت شهیدان مقاومت طی سخنانی با اشاره به دوستی دیرینه خود با سردار سلیمانی اظهار داشت: این شهید والامقام به معنای واقعی با نفس خود مبارزه کرد و هم سردار جهاد اکبر و هم سردار جهاد اصغر بود.

نواب ادامه داد: سردار سلیمانی انقلابی بودن و مردمی بودن را در حرف و عمل نشان داد و برای اعتلای اسلام و انقلاب و انسانیت گام برداشت و از هیچ کوششی در این راه دریغ نکرد و این شهید پرورش یافته مکتب اهل بیت (ع) به الگویی ماندگار در قرن حاضر و تمامی اعصار بدل گشت.

در ادامه این آیین حیدر صهیود از فرماندهان الحشدالشعبی و یکی از همراهان شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به بیان خاطره‌های خود از شهیدان مقاومت پرداخت.

این برنامه به همت دانشکده رسانه و ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب ترتیب یافت و با شعرخوانی و مدیحه سرایی در رثای شهیدان مقاومت ادامه یافت  و در پایان نیز کلیپ حماسه حضور مردم ایران اسلامی در وداع با شهیدان مقاومت پخش شد.

بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله تروریستی پهپادهای آمریکایی سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی و همراهانشان به شهادت رسیدند. این حمله با دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری وقت آمریکا صورت گرفت.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgnx9qqak9zz4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما