قم نيوز : مردم قم پس از اقامه نماز جمعه با سردادن شعار‌هایی جنایات علیه مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.
نمازگزاران قمی جنایات علیه مردم مظلوم یمن را محکوم کردند
نمازگزاران قمی جنایات علیه مردم مظلوم یمن را محکوم کردند
به گزارش قم نیوز مردم مومن و انقلابی قم پس از اقامه نماز جمعه این هفته در مصلای قدس با سردادن شعار‌هایی ضمن محکومیت جنایات علیه مردم یمن، ندای حق طلبی ملت مظلوم و ستمدیده این کشور را به گوش جهانیان رساندند.

نمازگزاران قمی به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با شعار‌های "الله اکبر، لا اله الا الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن" اوج خشم، نفرت و انزجار خود از اَعمال مذبوحانه و جنایتکارانه استکبار جهانی و مزدوران پلید و دست‌نشانده‌اش در کشور‌های منطقه را به منصه ظهور گذاشتند.

" آل سعود ویران کند یمن را، به خاک و خون کشیده مرد و زن را"، "وهابیت با اصل دین ستیز است، خون مسلمان یمن بریزد" نیز از جمله شعار‌های نمازگزاران شهر مقدس قم بود.

جنگنده بمب افکن های ائتلاف سعودی طی دو روز گذشته مناطقی در استان های صنعاء، مأرب، صعده، شبوه، الجوف، نجران و عمران را ۶۰ بار بمباران کردند.

نیروهای ائتلاف سعودی نیز در همین مدت ۳۸۱ بار آتش بس ادعایی در استان الحدیده را با حملات موشکی، توپخانه و پروازهای تجسسی بر فرار این استان نقض کردند.

این حملات در حالی صورت گرفته که ائتلاف سعودی طی روزهای گذشته به شدت مناطق مختلف یمن را بمباران کرد.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.


انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcc1iqsp2bqx08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما