چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : 102537

یادواره شهدای مدافع حرم استان قم برگزار شد

قم نيوز : ششمین یادواره ۴۲۳ شهید مدافع حرم استان قم سه شنبه شب با حضور خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مصلای شهر قم برگزار شد.
یادواره شهدای مدافع حرم استان قم برگزار شد
یادواره شهدای مدافع حرم استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز سردار گنجعلی  از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: این شهید والامقام الگوی صبر و استقامت در مسیر جهاد فی سبیل الله است و هیچگاه رشادت ها و شجاعت های ایشان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مقابله با تکفیری ها فراموش نخواهد شد.

سردار اسدالله گنجعلی با بیان اینکه شهید سلیمانی با تبعیت محض از ولایت فقیه و در مسیر خدمت رسانی به مردم، به قهرمان امت اسلامی و تمامی آزادیخواهان جهان مبدل شده است، خاطرنشان کرد: امروز مکتب شهید سلیمانی در جبهه مقاومت و در میان ملت های مسلمان نهادینه شده است.

وی با اشاره به مجاهدت های بی نظیر شهید سردار سلیمانی در متحد کردن و بسیج مردم در کشورهای عراق و سوریه در مقابله با داعش و تکفیری ها، گفت: به برکت خون شهدای مدافع حرم، دشمنان جنایتکار در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران اسلامی زمین گیر و نابود شده اند.

وی در پایان بر ضرورت توجه اقشار مختلف مردم به مبانی و اصول انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: مهمترین اصول در گام دوم انقلاب اسلامی، اصل مقاومت، استقامت و پایداری است که در مدافعان حرم به خوبی تبلور یافته است.

برنامه شعرخوانی، مداحی، اجرای سرود دانش آموزی و تجلیل از سه قهرمان ورزشی از دیگر برنامه های یادواره شهدای مدافع حرم استان قم بود که در نخستین روز از یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfm0dyew6dxta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما