قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری آشنا بودن به دردها و نگرانی‌های مردم را از ویژگی‌های مسئولان موفق و دلسوز دانست و گفت: اینکه برخی می‌گویند ما در زمان شاه رفاه داشتیم و بخاطر معنویت انقلاب کردیم، خلاف واقع است. در زمان پهلوی مردم علاوه بر معنویت، از رفاه هم برخوردار نبودند.
آیت‌الله حسینی اشکوری: آشنا بودن با دردهای مردم از ویژگی‌های مسئولان موفق است
آیت‌الله حسینی اشکوری: آشنا بودن با دردهای مردم از ویژگی‌های مسئولان موفق است
به گزارش قم نیوز آیت الله سید علی حسینی اشکوری ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: رمز موفقیت و پیروزی امام راحل در انقلاب اسلامی، ایجاد وحدت ایمانی میان طبقات مومن و وحدت ملی میان همه اقشار جامعه بود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس وحدت ملی و ایمانی نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت، افزود: این مسئله حکایت از درایت و نفوذ بنیانگذار جمهوری اسلامی در دل مردم است که نباید از این موضوع غافل باشیم.

شاگرد امام خمینی(ره) تاکید کرد: آنچه که منجر به پیروزی انقلاب شد، اخلاص و تاثیرگذاری امام خمینی (ره) در بین آحاد ملت بود که بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان ما باید از زندگانی سراسر درس امام راحل الگو بگیرند، اضافه کرد: متصدی هر کاری با هر پست و عنوانی باید توجه داشته باشد که برای رضای خدا و خدمت به مردم کار کند؛ اخلاص از مهمترین ویژگی‌های مورد نیاز مسئولان جمهوری اسلامی است که باید این موضوع را جدی بگیرند.

حسینی اشکوری گفت: زمان شناسی و موقعیت شناسی ویژگی دومی است که مسئولان و کارگزاران برای نزدیک شدن به اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) باید داشته باشند.

وی آشنا بودن به دردها و نگرانی های مردم را ویژگی دیگر مسئولان موفق و دلسوز جامعه دانست و بیان کرد: دانستن نیازهای مردم به ویژه قشر کم برخوردار کشور برای مسئولان ضروری است؛ اینکه امروز برخی می‌گویند که ما در زمان شاه رفاه داشتیم و بخاطر معنویت انقلاب کردیم، خلاف واقع است. در زمان پهلوی مردم از رفاه و معنویت برخوردار نبودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اینکه فردی بر اساس حب و بغض ها رفتار و اهداف و آرمان‌های امام و انقلاب را بر اساس مزاج ها و برداشت های شخصی بیان کند، درست نیست، این موضوع دردی را دوا نخواهد کرد بلکه باعث تحریف تاریخ انقلاب اسلامی نیز می‌شود.

وی در رابطه با اخلاق و سیره زندگانی امام راحل ابراز کرد: صداقت، صراحت و تشخیص مصحلت نظام و مردم با پشتوانه اخلاص، از ویژگی‌های بارز و آشکار حضرت امام بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchxinz623nv-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما