يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : 102768

کشف محموله بزرگ ظروف بلور قاچاق در قم

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم از کشف یک محموله بزرگ ظروف بلور قاچاق در پی توقیف و بازرسی از یک دستگاه خودرو تریلی در محور "قم-گرمسار" خبر داد.
کشف محموله بزرگ ظروف بلور قاچاق در قم
کشف محموله بزرگ ظروف بلور قاچاق در قم
به گزارش قم نیوز سردار "سید محمود میرفیضی" اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا مأموران یگان تکاوری استان با هماهنگی مقام قضائی استان در محور "قم-گرمسار"، یک دستگاه تریلی را ظن حمل بار قاچاق توقیف کردند.

وی افزود: راننده در مواجهه با مأموران اذعان داشت بار خودرو لوازم آشپزخانه و از مبدا یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران در حال عزیمت است، بنابراین به دلیل عدم ارائه هرگونه مدرک گمرکی و بارنامه، تریلی به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه طی بازرسی از خودرو مذکور، 3 هزار و 128 کارتن ست 7 تایی پارچ و لیوان و همچنین 2 هزار و 340 کارتن ست 6 تایی پیش دستی قاچاق کشف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان در بررسی های صورت گرفته ارزش محموله کشف شده قاچاق را 30 میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb05b8wrhbgzp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما