شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 102871

پروژه شهیدان برقعی قم به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: پروژه شهیدان برقعی به طول 720 متر، 30 متر عرض و 200 میلیارد تومان در هفته جاری افتتاح می‌شود.
پروژه شهیدان برقعی قم به بهره‌برداری می‌رسد/ وجود حجم قابل‌توجهی بافت فرسوده در منطقه یک شهر قم
پروژه شهیدان برقعی قم به بهره‌برداری می‌رسد/ وجود حجم قابل‌توجهی بافت فرسوده در منطقه یک شهر قم
به گزارش قم نیوز علیرضا اقبالیان با اشاره به وضعیت منطقه یک شهری قم اظهار داشت: منطقه یک جزو هسته مرکزی شهر است که با مناطق ۵ و ۷ و ۴ و ۳ هم‌مرز بوده و ۱۳۰۰ هکتار در محدوده شهری و ۸۰۰ هکتار خارج از حوزه شهری قرار داشته که خدمات در آن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این منطقه به خیابان‌های انقلاب، طالقانی، شهید دل آذر، بلوار ۱۵ خرداد، نوزده دی، خیابان سمیه، بسیج و محدوده هسته مرکزی شهر به ارائه خدمات می‌پردازیم، ابراز کرد: در حال حاضر نیز بعد از منطقه هفت، بیشترین بافت تاریخی و فرسوده را در منطقه یک داریم.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های این منطقه بیان کرد: با کمک مجموعه استان و شورای اسلامی و شهرداری قم دو پروژه سنگین را در منطقه یک داریم که پروژه شهیدان برقعی در هفته جاری و پروژه شهید صادقی تا ده روز دیگر به بهره‌برداری رسیده و در اختیار زائران و شهروندان قرار می‌گیرد.

به گفته وی، پروژه شهیدان برقعی یکی از این پروژه‌ها بوده که با ۵۰ سال سابقه این پروژه کلید خورده و در حدفاصل چهارمردان تا خیابان شهید طالقانی به بهره‌برداری رسید که روند اجرای آن با سختی‌هایی همراه بود.

اقبالیان تصریح کرد: پروژه شهیدان برقعی در حال حاضر تکمیل‌شده و به طول ۷۲۰ متر، ۳۰ متر عرض و بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه اجرایی، زیرسازی، روسازی، جدول‌گذاری و تأسیسات در هفته جاری افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgux9qqak9z74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما