چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 10289

برترین‌های مسابقات سوپر کراس موتورسواری قم مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم از مشخص شدن برترین‌های رقابت‌های قهرمانی رشته موتورسواری قم خبر داد.
برترین‌های مسابقات سوپر کراس موتورسواری قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، سیدکاظم صالحی تصریح کرد: خوشبختانه استقبال از تمام برنامه‌هایی که در قالب رقابت‌های قهرمانی استان به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کنیم بسیار خوب و قابل توجه است و زمینه تحول در این رشته را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی در قم طرفداران بسیار زیادی دارند و زمان زیادی نمی‌گذرد که علاقمندان به این رشته‌ها در محافل و معابر عمومی اقدام به حرکات نمایشی موتورسواری و اتومبیلرانی می‌کردند اما امروز شاهد ساماندهی بسیار خوبی در این رشته‌ها هستیم.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم افزود: در هر دو رشته کمیته‌های مخصوص آنها به صورت جدی و مستمر فعالیت می‌کنند و هر روز گرایش جوانان علاقمند به این دو رشته برای فعالیت در بخش قهرمانی آنها و همچنین آموزش موتورسواری و اتومبیلرانی افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: برای این منظور سعی کرده‌ایم در طول سال و در مناسبت‌های مختلف که به ایام مهم مصادف است رقابت‌های استانی را در قالب همایش‌های موتورسواری و اتومبیلرانی و همچنین پیکارهای قهرمانی قم برگزار کنیم و از توانمندی جوانان قمی علاقمند به این دو رشته بیشتر بهره ببریم.

صالحی تصریح کرد: استان قم آنقدر در رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی توانمندی دارد که می‌توانیم در کشور نیز در بین استان‌های برتر قرار بگیریم و حتی این دو رشته را به ورزش‌های مدال آور و عنوان دار ورزش قم تبدیل کنیم.

وی در ادامه از برگزاری رقابت‌های موتورسواری قهرمانی قم در دو رشته خبر داد و بیان داشت: با برنامه ریزی انجام شده در هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم قرار شد رقابت‌های موتورسواری قم در دو رشته سوپر کراس و سوپر ریس برگزار شود.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم افزود: مکان برگزاری این رقابت‌ها پیست موتورسواری مجموعه ورزشی یادگار امام بود و طی آن ابتدا رقابت‌های رشته سوپر کراس به انجام رسید و در پایان جدال نزدیک و تماشایی مدعیان برترین‌های خود را شناخت.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از پیکارها که از قضا از سطح بسیار خوب و بالایی نیز برخوردار بود، سید علی سیف زاده بالاتر از سایر مدعیان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد حسین نظری در جایگاه دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و میلاد یدملت موفق به کسب عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها شد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcjh8ev.uqeyozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما