قم نيوز : دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری فرد مدعی اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی در استان بود خبر داد.
فرد مدعی اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی در استان قم دستگیر شد
فرد مدعی اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی در استان قم دستگیر شد
به گزارش قم نیوز ‌حجت‌الاسلام غریب از دستگیری فرد مدعی اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی در استان بود خبر داد و اظهار داشت: متهم با غصب عنوان قاضی و بازپرس دادگستری و ادعای واهی آشنایی با مقامات دادستانی و قضایی استان از 12 نفر برای کارسازی و پیشبرد پرونده‌های قضایی مبالغی را دریافت کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به دستگیری و شناسایی مالباختگان از سوی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قم و پیگیری‌های شعبه 4 بازپرسی قم گفت: این متهم با جعل عنوان بازپرس و قاضی شعبه و کارمند دستگاه قضایی و با معرفی خود در پوشش فردی ذی نفوذ در دستگاه قضایی و آشنایی و نسبت خویشاوندی با مسئولان قضایی، وعده حل پرونده‌های قضایی، رفع آثار غیبت زندانیان از سیستم زندان و یا وعده استخدام در دادگستری را می‌داد.

وی متهم را فاقد هرگونه نفوذ و ارتباط با مسئولان و کارکنان دادگستری استان دانست و افزود: تمامی ادعا‌های این متهم برای اعتمادسازی و فریب صاحبان پرونده‌های قضایی مطرح شده است.

دادستان قم با تأکید بر اینکه مراجعان دستگاه قضایی پرونده‌های خود را فقط از مسیر‌های قانونی پیگیری کنند و از اعتماد به افراد مدعی نفوذ جداً پرهیز کنند به شهروندان توصیه کرد: در مواجهه با هر گونه موارد مشکوک و انجام امور از راه‌های غیرقانونی، مراتب را سریعاً به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گزارش دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6en6a49nww1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما