شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : 103164
معاون عمرانی استاندار قم تاکید کرد؛

علل وقوع تخلفات ساختمانی در قم مشخص شود

قم نيوز : معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار قم گفت: باید ریشه و علل وقوع تخلفات ساختمانی استان مشخص شود چرا که در صورت برخورد با ریشه ها، تخلفات کاهش می یابد.
علل وقوع تخلفات ساختمانی در قم مشخص شود
علل وقوع تخلفات ساختمانی در قم مشخص شود
به گزارش قم نیوز ابراهیم معتمدی پیش از ظهر شنبه در نشست با اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اظهار داشت: باید تلاش شود تا سطح کیفی خدمات مهندسی افزایش یابد و از توان و ظرفیت مهندسان استان نیز در بخش‌های مختلف استان استفاده گردد.

وی ابراز داشت: تخلفات ساختمانی، موضوع نقشه‌های اجرایی و نیز بحث مجریان ذیصلاح از جمله موضوعات مهمی است که می‌بایست با هماهنگی نهادهای مختلف برای حل این مشکلات تلاش کرد و امیدواریم در این دوره با تشکیل کارگروهی تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی گفت: باید ریشه تخلفات ساختمانی مشخص شود که در این صورت اگر با ریشه‌ها برخورد شود؛ شاهد کاهش این تخلفات خواهیم بود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم نیز در این جلسه اظهار داشت: در بحث تعرفه‌های خدمات مهندسی از سال ۹۴، روند منظمی شکل گرفته و مباحث کارشناسی پس از تصویب در هیأت مدیره سازمان از ۱۵ بهمن هر سال آغاز و در نهایت تا پایان سال تعرفه‌های سال بعد در کمیته چهارنفره استان مشخص و نهایی می‌شد که امیدواریم در دوره جدید نیز این روند ادامه یابد.

مقومی بیان داشت: مهندسان امروز از لحاظ معیشتی با مشکلاتی مواجه هستند و انتظار می‌رود گام‌هایی در مسیر واقعی سازی تعرفه خدمات مهندسی در تمامی رشته‌های برداشته شود.

مقومی با اشاره به طرح اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به نظر می‌رسد این طرح نیازمند بازنگری جدی است که در این زمینه پیشنهادهایی آماده شده و ارائه خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcce1qs02bqxs8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما