دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : 103192
منبع : قم نیوز

۵۹۰۰ تن کالای اساسی در قم توزیع شد

قم نيوز : مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: بیش از ۵۹۰۰ تن کالای اساسی شامل برنج خارجی و شکر برای تامین بازار ایام پایانی سال در قم توزیع شد.
۵۹۰۰ تن کالای اساسی در قم توزیع شد
۵۹۰۰ تن کالای اساسی در قم توزیع شد
به گزارش قم نیوز سعید محمدی  مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده ۲ هزار و ۵۰۰ تن برنج خارجی و شکر برای توزیع در ایام پایانی سال در قم تدارک دیده شده بود که با توجه به نیاز بازار استان این رقم به  ۵۹۰۰ تن رسید.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: در همین رابطه براساس تصمیم‌های گرفته شده در جلسه تنظیم بازار استان برای تدارک حجم بیشتری از کالا‌های اساسی ویژه ایام پایانی سال، مقدار ۱۲۰۰ تن برنج هندی و تایلندی و میزان ۲ هزار و ۲۰۰ تن شکر اضافه بر ۲ هزار و ۵۰۰ تن اقلام توزیع شده به بازار استان تزریق شد.

محمدی گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ تن شکر تخصیص یافته به قم در مرحله جدید شامل۱۲۰۰ تن شکر برای مصرف خانوار و ۱۰۰۰ تن شکر برای تامین نیاز صنف و صنعت است که اقدام لازم برای تدارک و توزیع آن در سطح بازار استان انجام شده‌است.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: در زمینه تدارک و توزیع کالای اساسی در قم هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و در صورت نیاز استان به حجم بیشتری از برنج و شکر، مقدار مورد نیاز تامین و در بازار توزیع خواهد شد.

محمدی گفت: قیمت کالا‌های اساسی توزیع شده در بازار استان بر اساس قیمت مصوب تعیین شده‌است و در مراکز فروش به همان قیمت مشخص برای تامین نیاز مردم عرضه می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ذخیره سازی مطلوب گندم و تامین آرد واحد‌های نانوایی استان برای تولید نان مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال، نیمه شعبان و تعطیلات نوروز گفت: با توجه به حضور زائران در شهر قم به مناسبت ایام نیمه شعبان و تعطیلات سال نو که موجب افزایش نیاز به کالا‌های اساسی می‌شود، اقدام‌های لازم برای تامین و تدارک اقلام مورد نیاز ایشان دیده شده‌است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.



انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdns0fxyt0zf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما