جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 103418
منبع : قم نیوز

انقلاب اسلامی مقدس‌ ترین اقدام در غیبت کبری است

قم نيوز : دبیرکل جنش عهدالله عراق با بیان اینکه انقلاب اسلامی مقدس ترین اقدام در غیبت کبری است، گفت: یاوران حقیقی امام زمان(عج) کسانی هستند که در فراز و نشیب های جامعه دست در دست ولی فقیه خود دارند و او را همراهی می کنند.
انقلاب اسلامی مقدس‌ ترین اقدام در غیبت کبری است
انقلاب اسلامی مقدس‌ ترین اقدام در غیبت کبری است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید هاشم‌ الحیدری دبیر کل جنبش‌ اسلامی عهدالله عراق شامگاه پنجشنبه در ویژه برنامه جشن میلاد مهدی موعود(عج) و پس از دریافت تندیس مهدی یاور سال مسجد مقدس جمکران، در سخنانی اظهار کرد: مردم ایران پس از انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، تهاجمات فرهنگی و فتنه‌های مختلف حامی و پشتیبان ولایت فقیه بودند و نشان دادن مصداق«أین عمار» امیرالمؤمنین(ع) زمانی که تنها بود، نیستند.

وی ادامه داد: در زمان غیب صغری امام زمان(عج) شیعیان با چهار نایب حضرت بیعت می کردند و از فتنه ها در زمان غیبت اینگونه در امان می مانند و در غیبت کبری نایب امام زمان، فقها و مراجع عظام تقلید و نایب امام زمان(عج) برای یاوری حضرت بر روی زمین هستند.

حجت‌الاسلام‌ الحیدری بیان کرد: مقدس‌ترین و بهترین اقدامی که در غیب کبری حضرت مهدی(عج) رخ داد، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است که با رهبری امام(ره) و همراهی شما ملت بصیر شکل گرفت و بعد از آن در جنگ تحمیلی و فتنه های مختلف با تقدیم خون خود، همراهی امام امت و بصیرتی که داشتند همانند صدر اسلام عمل نکردند که بعد از پیامبر(ص) امت اسلام به‌جز معدودی از افراد به راه دیگری رفتند.

دبیر کل جنبش‌ اسلامی عهدالله عراق افزود: ملت ایران ثابت کرد با وفاداری، غیرت و با همه فراز و نشیب‌ها پای انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه خود ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: ملت ایران این پشتیبانی و حمایت در صحنه را همان‌طور که در کتاب‌ها، کتابخانه و حوزه‌ها بیان می‌شود را در میدان عمل و در صحنه به نمایش گذاشتند و شهید و جانباز تقدیم این نظام و انقلاب کردند.

دبیر کل جنبش‌ اسلامی عهدالله عراق تاکید کرد: یاوران حقیقی شما هستید که با عزت، اقتدار و غیرت پای انقلاب و نایب امام زمان(عج) ایستاده‌اید و به زودی شاهد از بین رفتن رژیم کودک‌کُش صهیونیستی باشیم.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcezx8zvjh87ei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما