دوشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : 103467

۳ بوستان بانوان قم در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرند

قم نيوز : رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم از ادامه‌دار بودن فعالیت سه بوستان ویژه بانوان بعد از اذان مغرب خبر داد و گفت: این سه بوستان بعد از اذان مغرب در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.
۳ بوستان بانوان قم در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرند
۳ بوستان بانوان قم در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرند
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان در گفت‌وگویی اظهار داشت: با هدف افزایش فضاهای تفریحی عمومی، سه بوستان بانوان در ایام نوروز بعد از اذان مغرب در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه بوستان‌های بانوان تا قبل از این، بعد از اذان مغرب تعطیل بودند افزود: در سال جدید خانواده‌ها می‌توانند تا ساعت ۲۴ از فضا و امکانات این بوستان‌ها و فضای سبز استفاده کنند.

به گفته رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، با بهتر شدن هوا و با هدف رفاه حال شهروندان و استفاده بهتر از فضاهای سبز شهری مقرر شد، این بوستان‌ها پس از اتمام ساعت کاری، پذیرای خانواده‌های قمی باشند.

وی ادامه داد: در مرحله اول سه بوستان بانوان اردیبهشت در منطقه ۶، بوستان نرگس در منطقه ۴ و بوستان پروانه در پردیسان از ابتدای سال جدید فعال هستند و خانواده‌ها می‌توانند تا ساعت ۲۴ از فضا و امکانات این بوستان‌ها و فضای سبز استفاده کنند.

جوادیان با بیان اینکه امیدواریم اجرای این طرح مورد استقبال خانواده‌های قمی قرار گیرد، یادآور شد: امیدواریم این فضا و امکانات آن بهینه‌تر از قبل مورداستفاده واقع شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciqpazyt1au52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما