شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : 103868

تیم‌های برتر کشتی در جام رمضان قم مشخص شدند

قم نيوز : باشگاه شهید زین‌الدین با ۲۰۸ امتیاز و کسب ۷ مدال طلا و تیم مرحوم پودنکی با به‌دست آوردن 205 امتیاز به ترتیب دو تیم برتر رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی در جام رمضان شدند.
تیم‌های برتر کشتی در جام رمضان قم مشخص شدند
تیم‌های برتر کشتی در جام رمضان قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز رقابت‌های کشتی آزاد جام رمضان یادواره مرحوم پودنکی با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شد و شب گذشته با قهرمانی باشگاه شهید زین‌الدین به پایان رسید، تیم آکادمی عباسی با ۱۷۱ امتیاز و یک نشان طلا دوم شد و تیم مرحوم سلطانی نژاد با ۱۳۳ امتیاز و یک طلا سوم شد.

این مسابقات با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در حالی برگزار شد که به غیر از حکم و مدال از سوی این سازمان به تیم اول دو میلیون تومان، به تیم دوم یک میلیون و پانصد هزار تومان و به تیم سوم یک میلیون تومان بن خرید لوازم ورزشی اهداء شد و این مسابقات با شرکت ۱۲۷ کشتی گیر در قالب ۱۹ تیم به پایان رسید.

 در رقابت‌های کشتی فرنگی جام رمضان یادواره مرحوم پودنکی نیز باشگاه خانه کشتی فاتح میدان مسابقات در روز‌های گذشته شده بود، این مسابقات با رقابت ۹۰ فرنگی کار در قالب هشت تیم مختلف در ۱۲ وزن برگزار شد که در نهایت تیم‌های باشگاه خانه کشتی عناوین اول تا سوم تیمی را تصاحب کردند.

در مسابقات کشتی فرنگی جام رمضان، تیم مرحوم پودنکی از باشگاه خانه کشتی با ۲۰۵ امتیاز اول شد، تیم سردار دل‌ها با کسب ۲۰۰ امتیاز بر سکوی دوم ایستاد، تیم همبستگی از باشگاه خانه کشتی موفق به کسب ۱۶۰ امتیاز شد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

نفرات برتر در این مسابقات برای اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی انتخاب خواهند شد، تا توسط کادر فنی تیم‌های ملی مورد ارزیابی قرار گیرند اردوی تیم ملی اواخر اردیبهشت‌ماه در سنندج برگزار خواهد شد و کشتی‌گیران ملی پوش، برای حضور در رقابت‌های آسیایی آماده می‌شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9s0fjyt0zj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما