قم نيوز : در جلسه علنی مجلس اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم مجلس یازدهم انتخاب شدند و احمد امیرآبادی فراهانی نیز به عنوان یکی از دبیران هیات رییس از مجلس رای گرفت.
امیرآبادی، نماینده قم عضو هیات رییس مجلس شد / قالیباف رییس مجلس باقی ماند
امیرآبادی، نماینده قم عضو هیات رییس مجلس شد / قالیباف رییس مجلس باقی ماند
به گزارش قم نیوز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان برای سومین بار در مجلس یازدهم اعضای هیات رییسه و رییس را انتخاب کردند.

با رای نمایندگان مجلس، محمدباقر قالیباف با با ۱۹۴ رأی از ۲۸۱ آرای ماخوذه به عنوان رئیس مجلس، علی نیک زادثمرین با ۱۶۸ رأی (به قید قرعه) به عنوان نایب رئیس اول و عبدالرضا مصری با ۱۶۸ رأی به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

همچنین نمایندگان مجلس سید نظام الدین موسوی با ۱۵۳ رأی، علیرضا سلیمی با ۱۴۶ رأی و محمدرضا دشتی اردکانی با ۱۳۹ رأی را به عنوان اعضای ناظر هیات رئیسه مجلس انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس یازدهم همچنین در رای گیری امروز، سید محسن دهنوی با ۱۶۵ رأی، حسینعلی حاجی دلیگانی با ۱۱۰ رأی، محمد رشیدی با ۱۰۱ رأی، علی کریمی فیروزجایی با ۱۰۱ رأی، احمد امیرآبادی فراهانی با ۹۸ رأی و احمد نادری با ۸۹ رأی از مجموع ۲۸۳ رأی مأخوذه را به عنوان دبیران هیأت رئیسه مجلس برای اجلاسیه سوم مجلس یازدهم انتخاب کردند.

احمد امیرآبادی فراهانی سال گذشته در انتخابات هیات رییسه مجلش شرکت نکرد ولی در سال نخست مجلس یازدهم نیز عضو هیات رییسه بود.

خبرنگار: زهرا سادات اصفهانی

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcaayn6i49nwy1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما