چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 10452

رئیس جدید هیئت فوتبال قم در حضور کفاشیان معرفی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس جدید هیئت فوتبال استان قم با برگزاری مجمع انتخابات در حضور رئیس فدراسیون فوتبال معرفی خواهد شد.
رئیس جدید هیئت فوتبال قم در حضور کفاشیان معرفی می‌شود
به گزارش قم نیوز، مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان قم با حضور علی کفاشیان رئیس این فدراسیون در حالی روز پنجشنبه بیست و سوم آذر ماه برگزار می‌شود که هیئت فوتبال استان قم از تیرماه سال جاری بدون رئیس است.

تحول در رأس مدیریت هیئت فوتبال استان قم روز پانزدهم تیر ماه سال جاری رخ داد و طی آن محسن رمضان ‌بیگی رئیس این هیئت از مسئولیت خود استعفا کرد و با پذیرفته شدن آن از سوی متولیان، سرپرست جدید هیئت فوتبال استان قم معرفی و منصوب شد.

محسن رمضان ‌بیگی که از سال ۱۳۸۹ و به دنبال کسب حداکثر آراء در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان قم در حضور مهدی محمد نبی دبیر این فدراسیون به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان قم انتخاب شده بود، بعد از دو سال از این مسئولیت استعفا کرد.

این استعفا از اسفند ماه سال گذشته مطرح شد اما به دلیل انتخابات فدراسیون فوتبال به تعویق افتاد تا اینکه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با آن موافقت کرد و به جای رمضان‌ بیگی، دبیر هیئت فوتبال استان قم یعنی ابراهیم نیکوگفتار به عنوان سرپرست این هیئت معرفی شد.

ابراهیم نیکوگفتار نیز که از نیروهای متخصص در فوتبال قم و از پیشکسوتان ارزشمند و با سابقه این رشته ورزشی محسوب می‌شود، با ابلاغ رسمی رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست هیئت فوتبال استان قم منصوب شد تا مجمع انتخابات این هیئت برای تعیین رئیس جدید با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون فوتبال برگزار شود.

بعد از اعلام شرایط ثبت نام کاندیداها برای احراز پست ریاست هیئت فوتبال استان قم و تایید نهایی حضور چهار کاندیدا از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، قرار است مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان قم روز پنجشنبه رئیس جدید این هیئت را در حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان معرفی کند.

کریم بهرامی، سیدرضا برقعی، قدرت‌الله باقری و یدالله یامولا چهار کاندیدایی هستند که در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان قم برای کسب حداکثر آراء اعضای مجمع و به دست آوردن سکان ریاست پرطرفدارترین رشته ورزشی توپی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این در حالی است که مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان قم از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه بیست و سوم آذر ماه در حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس مجمع، عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان نایب رئیس مجمع و همچنین نمایندگان داوران، مربیان، قهرمانان و سایر اعضا در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcb5ab8.rhbgspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما