دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : 104566
معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س):

ساخت سریال حضرت معصومه (س) مراحل تولید را طی می‌کند

قم نيوز : معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) گفت: ساخت سریال حضرت معصومه (س) از سوی سیما فیلم مراحل تولید خود را طی می‌کند.
ساخت سریال حضرت معصومه (س) مراحل تولید را طی می‌کند
ساخت سریال حضرت معصومه (س) مراحل تولید را طی می‌کند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام  مهدی احمدی با اشاره به ساخت سریالی در خصوص زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: ساخت سریال حضرت معصومه (س) از سوی سیما فیلم مراحل تولید خود را طی می‌کند.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) بیان داشت: نگارش فیلمنامه به اتمام رسیده و حجت‌الاسلام و المسلمین احمد عابدی نماینده آستان مقدس نیز فیلمنامه را مورد بررسی قرار داده و نکاتی اصلاح بیان شده است.

وی ابراز داشت: به گفته قاسم افشار کارگردان این فیلم، در ابتدا قرار است نسخه انیمیشن ساخته شود و سپس به مراحل ساخت و فیلمبرداری آغاز شود.

حجت الاسلام احمدی افزود: تله فیلمی دیگر که محصولی مشترک آستان حضرت معصومه (س) و عتبه حسینی (ع) است نیز از سال قبل آغاز شده و مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند و امیدواریم تا در ایام ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به قم شاهد اکران آن باشیم.

گفتنی است ساخت سریال حضرت معصومه (س) به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی به صورت سریال الف ویژه در ۳۰ قسمت در صداوسیما به تصویب رسیده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmxevmuqeyiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما