جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب : 104619

بلیط ارزان دبی و استانبول را از دست ندهید!

قم نيوز : دبی و استانبول دو مقصد پرطرفدار سفرهای خارجی برای مسافران ایرانی محسوب می‌شوند. یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران این مقصدها هزینه بلیط و رزرو هتل است.
بلیط ارزان دبی و استانبول را از دست ندهید!
بلیط ارزان دبی و استانبول را از دست ندهید!
در هر حال هیچکس از کاهش هزینه‌های سفر خود ناراحت نمی‌شود، بخصوص اگر بداند می‌تواند بلیط ارزان هواپیما به این مقاصد تهیه کند. با هم مروری به سفر به این دو مقصد خواهیم داشت و شما را راهنمایی می‌کنیم بلیط استانبول و دبی را به قیمت اقتصادی‌تری تهیه کنید.

بلیط استانبول را اقتصادی بخرید
استانبول مقصدی چهار فصل است. هر فصلی از سال که به این شهر سفر کنید جذابیت خاصی برایتان خواهد داشت. از مناظر زیبای دریای مرمر گرفته تا جاذبه‌های گردشگری تاریخی آن و خیابان‌های سنگفرش برای قدم زدن و خرید کردن، استانبول در هیچ فصلی خالی از گردشگر نیست. با اینحال یکی از روش‌های تهیه بلیط ارزان استانبول این است که برنامه سفرتان را به زمانی موکول کنید که خیلی شلوغ نیست. این یعنی تعطیلات و اعیاد خاص که افراد زیادی به این شهر سفر می‌کنند را کنار بگذارید و در عوض زمانی به این شهر سفر کنید که خلوت‌تر باشد.

معمولا «های سیزن» استانبول فصل بهار و تابستان است. بنابراین می‌توان انتظار داشت این دو فصل بلیط استانبول قیمت گرانتری نسبت به فصول سردتر سال داشته باشد. هرچند این طبیعیست چون به طول کلی بیشتر سفرها در این دو فصل انجام می‌گیرد. با اینحال اگر در فصل بهار می‌خواهید به سفر بروید معمولا هفته بعد از تعطیلات عید نوروز بهترین زمان برای پیدا کردن بلیط ارزان خواهد بود چرا که اغلب سفرها در دو هفته عید انجام گرفته و در این زمان و اواخر ماه فروردین خلوت‌تر خواهد بود.

به طور کلی فصل تابستان را فصل سفر می‌دانند ولی اگر سفرتان را به ماه آخر تابستان و وسط هفته بیندازید می‌توانید انتظار پیدا کردن بلیط ارزانتری را داشته باشید.

بلیط ارزان استانبول در فلای تودی
 
برای اینکه بتوانید قیمت بلیط استانبول در زمان‌های مختلف را بدست بیاورید به سایت فلای تودی بروید. بخش مربوط به بلیط هواپیما فلای تودی به شما این امکان را می‌دهد که مقصد مورد نظرتان- یعنی استانبول- و تاریخ سفرتان را وارد کرده و پروازهای موجود در آن تاریخ را مشاهده کنید.

اما نکته‌ای که می‎تواند به شما در پیدا کردن بلیط ارزان استانبول کمک کند این است که اعلان مربوط به «اطلاع از آخرین قیمت‌ها» را فعال کنید. در این صورت سیستم با دریافت آدرس ایمیل یا شماره تماس شما نرخ پروازهای استانبول را در تاریخ‌های مختلف به شما اطلاع خواهد داد. بنابراین دیگر نیاز نخواهید داشت هر بار قیمت پرواز استانبول را چک کنید چرا که قیمت‌ها روی گوشی شما اطلاع رسانی شده و اگر قیمت مناسبی بدست آوردید می‌توانید همان لحظه نسبت به خرید بلیط استانبول اقدام کنید.

بلیط دبی را ارزان بخرید
نوبت به یکی دیگر از مقاصد پرطرفدار سفرهای خارجی می‌رسد. مقصدی لوکس و گرانقیمت که هزینه‌های آن گاها موجب می‌شود از سفر به این شهر منصرف شویم. اما اگر بتوانید بلیط ارزان دبی را تهیه کنید بدون شک در هزینه‌های سفرتان تاثیر بسزایی خواهد داشت چرا که تهیه بلیط و رزرو هتل دو بخش مهم سفر هستند که بیشترین هزینه را به خودشان اختصاص می‌دهند.

بر خلاف استانبول که همیشه برای سفر مقصد محبوبی است، دبی با توجه به آب و هوای گرمی که دارد زمان خاصی برای سفر می‌طلبد. به همین جهت معمولا تابستان بسیار خلوت است و خیلی مقصد محبوبی برای گردشگران نیست. هرچند همین موجب ارزانتر شدن بلیط دبی می‌شود چرا که خریدار کمتری برای این مقصد وجود خواهد داشت. اما باید انتظار گرمای زیادی را در این فصل داشته باشید.

در فصلی که سفر به دبی خیلی رونق ندارد احتمال اینکه بتوانید هتل های دبی را نیز با قیمت مقرون به صرفه‌تری رزرو کنید وجود دارد. برای اینکه بدانید چه زمانی برای سفر شما مناسب‌تر است این راهکار را امتحان کنید:

خرید بلیط ارزان دبی را به فلای تودی بسپارید

یکی از ویژگی‌های مهمی که این سایت در اختیار شما قرار می‌دهد این است که شما می‌توانید بدون دردسر و پیچیدگی خاصی، قیمت بلیط هواپیما دبی را برای تاریخ‌های مختلف و ایرلاین‌های مختلف مشاهده کرده و به راحتی مبالغ را با هم مقایسه کنید تا ببینید چه زمانی بلیط‌ ارزان تری وجود دارد. برای این کار می‌توانید از تقویم قیمتی نیز کمک بگیرید.

پس از اینکه در قسمت مربوط به بلیط هواپیما خارجی مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان را مشخص کردید، لیستی از پروازهایی که در این تاریخ وجود دارد را خواهید دید که ارزانترین آن همیشه در بالای لیست قرار دارد. علاوه بر اینها، مشاهده تقویم قیمتی به شما کمک می‌کند هزینه بلیط دبی در تاریخ‌های چند روز قبل و چند روز بعد از تاریخی که مشخص کرده‌اید را نیز ببینید. گاها در این تقویم قیمتی می‌توانید قیمت ارزانتری برای خرید بلیط هواپیما دبی بیابید چرا که قیمت بلیط با توجه به روز، ایرلاین و زمانی که سفر می‌کنید متغیر خواهد بود.

در نظر داشته باشید که تهیه بلیط چارتری همیشه به نسبت بلیط سیستمی برایتان ارزنتر خواهد بود. علاوه بر اینها، در برخی مواقع ایرلاین‌ها در شرایط خاصی قیمت ویژه‌ای برای پروازهایشان در نظر می‌گیرند که به نسبت قبل ارزانتر است و به نوعی تخفیف روی پرواز محسوب می‌شود. سایت فلای تودی این تخفیفات را نیز به شما اطلاع رسانی کرده و با انتخاب گزینه تخفیف ویژه می‌توانید فقط پروازهایی که شامل این تخفیف می‌شوند را مشاهده کنید.

اطلاع رسانی قیمت نیز از طریق فعال کردن اعلان «اطلاع از آخرین قیمت» به صورت ارسال ایمیل یا اس ام اس انجام می‌گیرد. در این صورت شما می‌توانید همیشه از قیمت پروازهای دبی آگاه باشید و زمانی که هزینه پرواز با بودجه شما تناسب بیشتری دارد را بیابید.

با فلای تودی همیشه ارزان ترین‌ها را بیابید
از خرید بلیط گرفته تا رزرو هتل در استانبول و دبی را به فلای تودی بسپارید. با بررسی و مقایسه قیمت‌ پروازها در تاریخ‌های مختلف همیشه شانس پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما را به مقاصد مختلف خواهید داشت.
 
انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdciz5az3t1auq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما