پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 10467

احمد امیرآبادی: در برابر تحریم ها ایستادگی می كنیم

قم نيوز : قم نیوز: نماینده قم در مجلس: با تكیه بر آموزه های قیام اباعبدالله الحسین در برابر تحریم های اقتصادی ایستادگی می كنیم.
احمد امیرآبادی: در برابر تحریم ها ایستادگی می كنیم
به گزارش قم نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «امیرآبادی فراهانی»، نماینده مردم قم در یادواره شهدای محله مهرآباد قم بیان کرد: امروز تمام دنیا جنگی اقتصادی را علیه ما به راه انداخته اند اما ما نیز با تكیه بر آموزه های قیام اباعبدالله الحسین كه در برابر تحریم آب ایستادگی كرد در برابر تحریم های اقتصادی ایستادگی می كنیم.

وی ابراز داشت: در شرایط كنونی میزان برای ما سخنان رهبر معظم انقلاب است و ایشان با شجاعت و تدبیر در این شرایط، راه را به ما نشان می دهند.

وی افزود: شهدا باید الگوی ما برای زندگی باشند و جوانان باید ضمن آشنایی با آموزه های دفاع مقدس خود را در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان واكسینه كنند.

امیرآبادی فراهانی ادامه داد:شهدای دانش آموز ما در دوران دفاع مقدس از شجاع ترین رزمنده ها بودند در حالی كه بوق های استكباری در آن زمان تبلیغ واهی می كردند كه ایران دانش آموزان را به زور به جبهه ها می فرستند.

وی افزود: دشمنان اكنون فعالیت هسته ای ما را دستمایه تبلیغات سوء خود قرار داده اند، در حالی كه ایران اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری دستیابی به سلاح هسته ای را حرام می داند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdchqknz.23nv-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما