پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : 10468
معاون فنی و عمرانی شهردار قم خبر داد

پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات اجرایی مجموعه پل‌های جمهوری

قم نيوز : قم نیوز: معاون فنی و عمرانی شهردار قم از پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات اجرایی مجموعه پل‌های جمهوری خبر داد.
پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات اجرایی مجموعه پل‌های جمهوری
به گزارش قم نیوز، سعید عزیزی‌نژاد در حاشیه بازدید خبرنگاران قم از وضعیت اجرای عملیات عمرانی مجموعه پل‌های جمهوری اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه در مرحله نخست، ۴۲ میلیارد تومان است و کل پروژه نیز با احتساب تملک‌ها، ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه دربر دارد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه در زمینه کاهش بار ترافیکی منطقه نقش بسزایی ایفا می‌کند، ادامه داد: تاکنون این پروژه، ۳۷ درصد پیشرفت عمرانی داشته است.

معاون فنی و عمرانی شهردار قم با اشاره به اینکه اجرای این پروژه از برنامه زمان‌بندی عقب است، تصریح کرد: تلاش کردیم در اجرای این پروژه ترافیک عبوری برقرار باشد، هرچند این اقدام برای ما هزینه‌های مضاعف به دنبال دارد.

محمد دلبری شهردار قم نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه شهرداری به دنبال این است که در ابتدا بتواند مسیر اصلی پل را به بهره‌برداری رسانده و آن را در اختیار مردم قرار دهد، گفت: در ادامه می‌توانیم نسبت به ایجاد رمپ‌ها اقدام کنیم و البته این کار هزینه‌های اجرای پروژه را افزایش می‌دهد.

پروژه تقاطع غیر همسطح جمهوری به منظور سهولت در ارتباط درون شهری، اتصال شریانی مناطق دو و چهار قم، بهبود عبور و مرور ترافیک سطح شهر، دسترسی مناسب به هسته مرکزی و کاهش معضل ترافیکی میدان جانبازان اجرایی شده است.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdciv5az.t1auq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما