پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 6461
متین فر خبر داد:

آغاز تخریب املاک واقع در مسیر فاز اول طرح بلوار جمهوری اسلامی

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه دو از تخریب املاک واقع در مسیر فاز اول طرح بلوار جمهوری اسلامی توسط این منطقه خبر داد.
آغاز تخریب املاک واقع در مسیر فاز اول طرح بلوار جمهوری اسلامی
به گزارش قم نیوز، مهندس متین فر با اعلام این خبر گفت: بیش از نیمی از املاک بلوار جمهوری اسلامی تشکیل پرونده داده شده است و پس از انجام مراحل قانونی و تملک قطعی نسبت به تخریب و تسطیح املاک اقدام خواهد شد.

شهردار منطقه دو افزود: با پیگیری های انجام شده از طرف منطقه دو تعدادی از املاک فاز نخست طرح بلوار جمهوری اسلامی خریداری شده و در حال تخریب می باشد.

وی تعداد املاک موجود در مسیر بلوار جمهوری اسلامی واقع در منطقه دو شهرداری ۲۰۰ پلاک در فاز نخست ذکرکرد و عنوان داشت: تاکنون ۱۳۵ پلاک تشکیل پرونده داده اند.

شهردار منطقه دو قم از اهالی این منطقه خواست در انجام این پروژه بزرگ با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا روند طرح با سرعت بیشتری ادامه یابد.

متین فر بیان داشت: فاز یک بلوار جمهوری اسلامی که حد فاصل رودخانه تا میدان امام حسین (ع) را تشکیل می دهد و در محدوده منطقه دو شهرداری قرار دارد.

وی ادامه داد: بلوار جمهوری اسلامی یکی از اصلی ترین بلوارهای شهر قم محسوب می شود که منطقه چهار و دو را به هم متصل می کند.

شهردار منطقه دو قم ضمن تشکر از صبوری شهروندان منطقه نیروگاه گفت: هنگام تخریب و انجام عملیات عمرانی ممکن است مشکلاتی برای شهروندان ایجاد شود که از این بابت از آنها عذر خواهی می کنیم.

متین فر اظهار داشت: ترافیک و کندی عبور و مرور یکی از معضلات کلانشهرهاست که باید با افزایش سطح معابر و ایجاد راه دسترسی مناسب برای معابر و بین مناطق این مشکل را کنترل نمود.

وی ابراز داشت: با ایجاد مسیرهایی خوب و با استاندارد بالاتر علاوه بر شهری زیبا می توان به آرامش و آسایش شهروندان و رانندگان کمک نموده و با افزایش سطح ایمنی راهها و معابر جامعه ای آرام و سالم داشته باشیم.

گفتنی است:عملیات تخریب و تسطیح املاک در مسیر فاز اول طرح پل بزرگ بلوار جمهوری اسلامی آغاز شده است که پس از پایان این طرح دو خیابان جمهوری اسلامی و نیروگاه را به هم متصل می شوند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.qaqct1a5zbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما