پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : 104685
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

سهم آب قم از سدکوچری به صورت کامل تخصیص یابد

قم نيوز : عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: آب قم در هفته‌های اخیر شور شده و در این راستا ضرورت دارد سهم آب قم از سدکوچری به صورت کامل تخصیص یابد و نمایندگان قم در این زمینه پیگیری‌های لازم را خواهند داشت.
سهم آب قم از سدکوچری به صورت کامل تخصیص یابد
سهم آب قم از سدکوچری به صورت کامل تخصیص یابد
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی ساخت مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی شهر قم اظهار داشت: احداث مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی آب در راستای تأمین آب پایدار شهر قم بسیار مهم است و امیدواریم این پروژه در زمان مقرر به اتمام برسد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: آب قم در هفته‌های اخیر شور شده و در این راستا ضرورت دارد سهم قم از سدکوچری به صورت کامل تخصیص یابد و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه پیگیری‌های لازم را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه پیگیری‌ها در راستای تخصیص حقابه قم از محل سدکوچری دنبال می‌شود افزود: مردم قم نیز باید با صرفه جویی حداکثری و همچنین استفاده مناسب و بهینه از آب به تأمین آب پایدار شهر و استان قم کمک کند.

امیرآبادی بیان داشت: اقدامات صورت گرفته در ماه‌های اخیر در حوزه آب و فاضلاب استان قم، اقدامات امیدوار کننده‌ای است و مجمع نمایندگان استان قم و مجموعه استانداری از این اقدامات حمایت خواهند کرد.

نماینده قم در خانه ملت گفت: امیدواریم مردم ثمرات اقدامات جدیدی که در زمینه تأمین آب قم آغاز شده را در سال‌های آینده ببینند.

وی افزود: احداث مخزن ذخیره جعفریه، احداث شبکه فاضلاب در برخی از مناطق شهر و آبرسانی به بخشی از روستاهای قمرود از جمله اقدامات قابل توجه شرکت آب و فاضلاب استان قم است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امید است با عملیاتی شدن این پروژه‌ها وضعیت آب شرب در روستاها و شهرهای قم وضعیت اطمینان بخشی باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbwab8srhbg0p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما