شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : 104694
منبع : قم نیوز

بیانیه شدید‌ اللحن شیخ عیسی قاسم درباره انتخابات بحرین

قم نيوز : رهبر نهضت اسلامی بحرین گفت: اگر مجلس آینده قرار است نماینده حکومت بحرین باشد و نه مردم آن، این همه هیاهو و مغالطه انتخاباتی برای چیست؟
بیانیه شدید‌ اللحن شیخ عیسی قاسم درباره انتخابات بحرین
بیانیه شدید‌ اللحن شیخ عیسی قاسم درباره انتخابات بحرین
به گزارش قم نیوز آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در دومین بیانیه خود در خصوص انتخابات مجلس این کشورآورده است:

بِسْمِ اللهِ الرحمنِ الرحیمِ

بر اساس آنچه که تاکنون از ظاهر امر بر می‌آید، اگر انتخابات (پیش روی مجلس) می‌رود تا به مجلسی بیانجامد که به جای نمایندگی مردم، نمایندگی حکومت را برعهده گیرد و مجلسی باشد در حد و اندازه مجلس کنونی که برای استمرار سیاست‌های انفرادی ظالمانه حکومت به آن استعانت جسته شود، دیگر این همه هیاهو، هزینه و مغالطه‌های مکشوف و نیرنگ‌های بیهوده برای چیست؟

مردم را از دست این انتخاباتتان راحت کنید و هزینه‌های آن را برای اهداف شخصی‌تان نگهدارید، (به‌جای برگزاری انتخابات) دور جدیدی را برای مجلس کنونی اعلام کنید، اگر هم دلتان خواست مجلس جدیدی را مثل همین مجلس روی کار آورید و زحمتی به خودتان ندهید!

و، اما اگر بر این خیالید و ادعا می‌کنید که انتخابات طبق برنامه‌ریزی شما به نفع ملت است، یقینا اولین کسی که از نادرستی کامل این ادعا آگاه است، خود شمایید.

عیسى أحمد قاسم

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcb9ab8arhbg0p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما