پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 10473

هافبک صبا: برق را در قم شکست می‌دهیم

قم نيوز : قم نیوز: هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار هفته سوم برابر تیم فوتبال برق شیراز برای کسب سه امتیاز و شکست این تیم بازی خواهیم کرد و این تیم را در قم شکست می دهیم.
هافبک صبا: برق را در قم شکست می‌دهیم
به گزارش قم نیوز: محسن کرمی در حاشیه تمرینات آماده سازی صبای قم پیش از مصاف با برق شیراز در اظهار داشت: در دیدار برابر تیمی که در جمع تیم‌های بالای جدول رده‌بندی‌ رقابت‌های لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد بازی آسانی در پیش نداریم اما قطعا تیم ما نیز با انگیزه‌تر از قبل برای برد به میدان می‌رود.

وی افزود: بازیکنان ما با تمام توان خود در دیدار برابر تیم برق شیراز به میدان خواهند رفت و مطمئنا با ارائه نمایشی هماهنگ، بهترین بازی امید صبای قم در ورزشگاه تختی قم مقابل این تیم در هفته سوم لیگ برتر فوتبال امید ارائه می‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: از اینکه در ورزشگاه تختی و در حضور هواداران خودی بازی می‌کنیم بسیار خوشحالیم و تردیدی نیست که بازیکنان ما با آمادگی خوبی که در تمرینات روزهای اخیر کسب کرده‌اند به خوبی مقابل حریف عرض اندام خواهند کرد.

وی عنوان کرد: بعد از دیدار هفته های اول و دوم دور رفت لیگ برتر که در مقابل نساجی مازندران و فولاد خوزستان بازی کردیم، تمرینات ما با روحیه‌ و انگیزه بالایی که بازیکنان دارند پیگیری شده است و سعی می‌کنیم از هر نظر برای دیدار با برق شیراز آماده شویم.

کرمی اضافه کرد: قطعا با تمهیداتی که کادر فنی تیم فوتبال صبای قم خواهند اندیشید و همچنین با توجه به تمرینات خوبی که آخرین جلسه آن را عصر امروز در ورزشگاه تختی برگزار می‌کنیم، با روحیه‌ای بسیار خوب به میدان می‌رویم تا از برق شیراز سه امتیاز این دیدار را بگیریم.

وی تصریح کرد: در این مسابقه هر تیمی که بتواند از فرصت‌هایی که برای گلزنی و باز کردن دروازه تیم حریف به دست می‌آورد، بهترین استفاده را ببرد، قطعا پیروز میدان خواهد بود اما وظیفه ما ایجاد موقعیت برای مهاجمان تیم است که امیدوارم در این بازی طلسم گل نزدن در دو بازی گذشته را بشکنیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: در مسابقه قبل برابر فولاد خوزستان نیز خوب بازی کردیم و در حالی که می‌توانستیم در این دیدار پیروز میدان باشیم، در نهایت بازی با برتری میزبان رسید اما نباید از یاد ببریم که تیم ما در این فصل چند بازیکن خوب خود مانند محمدرضا وفایی، محمد عرب خراسانی و سیدمجتبی مبینی پور را به دلیل محدودیت سنی از دست داده و جایگزین کردن آنها سخت و زمان بر است.

گفتنی است: دیدار صبای قم و برق شیراز از ساعت ۱۴ عصر جمعه در ورزشگاه تختی قم برگزار می شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcexe8z.jh87fi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما