سه شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 3528
تا پایان لیگ یازدهم؛

هافبک صبای قم به جمع شاگردان دایی پیوست

قم نيوز : قم نیوز: ‌هافبک اهوازی تیم فوتبال صبای قم تا پایان یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به جمع شاگردان علی دایی پیوست.
هافبک صبای قم به جمع شاگردان دایی پیوست
به گزارش قم نیوز، در بازار نقل و انتقالات نیم فصل رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اگر چه چند بازیکن جدید به تیم فوتبال صبای قم پیوستند اما یک بازیکن نیز به صورت موقت از صبای قم جدا شد.

این بازیکن حسین حجازی‌پور بازیکن اهوازی تیم فوتبال صبای قم است که در آغاز رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سر از تیم فوتبال صبای قم در آورد ولی با صلاحدید کادر فنی صبا در نیم فصل و در بازار نقل و انتقالات راهی تیم فوتبال راه آهن شهر ری شد.

حجازی‌پور در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در چندین مسابقه به دلیل مصدومیت در ترکیب صبا حضور نداشت اما در حدود نیمی از بازی‌های صبا برابر رقبای لیگ برتر به میدان رفت و توانست یک گل نیز برای صبا به ثمر برساند.

حسین حجازی‌پور یکی از خریدهای تیم فوتبال صبای قم در فصل نقل و انتقالات یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود که از تیم فوتبال دسته اولی رقابت‌های لیگ آزادگان یعنی شهرداری یاسوج به صبای قم پیوست.

این بازیکن با ۲۷ سال سن پیش از حضور در صبای قم علاوه بر بازی کردن در تیم شهرداری یاسوج، سابقه حضور در تیم فوتبال پیام مخابرات شیراز در لیگ آزادگان را نیز دارد، ضمن اینکه پیش از این سابقه بازی کردن در قم را نیز داشته است.

این بازیکن در فصل ۸۷ ـ ۸۶ مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عضو تیم فوتبال پیام مخابرات فارس بود که در دو دیدار رفت برگشت مرحله گروهی، برابر تیم فوتبال‌سازان راه قم بازی کرد و تیمش توانست در هر دو بازی رفت و برگشت تیم سازان راه قم را شکست دهد.

حسین حجازی‌پور که اصالت اهوازی دارد و با قابلیت بازی کردن به عنوان مهاجم و ‌هافبک به عضویت تیم فوتبال صبای قم در آمده است در مسابقات این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور یکی از بازیکنان موثر و کلیدی تیم عبدالله ویسی بود.

این بازیکن در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در دیدار خارج از خانه تیم فوتبال صبای قم مقابل مس سرچشمه کرمان که در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، زننده تنها گل صبای قم بود تا سه امتیاز این دیدار به تیم صبا برسد.

حجازی‌پور در حالی راهی راه آهن شهرری شد که تنها تا پایان یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در عضویت این تیم خواهد بود و بعد از آن در صورت صلاحدید کادر فنی صبای قم بار دیگر به ترکیب این تیم باز خواهد گذشت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.8etfuqeiosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما