پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : 2394
هافبک تیم فوتبال صبای قم:

با شکست مس به قهرمانی نیم فصل امیدوار می‌شویم

قم نيوز : قم نیوز: هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: با اینکه نتیجه سه بازی اخیر هرگز شایسته تیم ما نیست اما مقابل مس کرمان برای جبران امتیازات از دست رفته فقط به دنبال برد و کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.
با شکست مس به قهرمانی نیم فصل امیدوار می‌شویم
به گزارش قم نیوز، سید‌مرتضی هاشمی‌زاده امروز تصریح کرد: موقعیت حساسی که الان در بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر وجود دارد، ما را به تلاش برای کسب پیروزی مقابل مس کرمان بیشتر از گذشته محکوم می‌کند.

وی با بیان اینکه صد در صد برای کسب سه امتیاز مقابل این تیم قرار می‌گیریم، به وضعیت فعلی تیم فوتبال صبای قم اشاره و بیان کرد: تمرینات خوبی را سپری کرده‌ایم و بازیکنان ما از نظر بدنی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند و برای کسب سه امتیاز دیدار حساس با مس کرمان در شرایط خوبی هستیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم که تیمش در حال حاضر در مکان چهارم جدول رده‌بندی جای گرفته است، عنوان کرد: شناخت خوبی از تیم مس داریم و نکات لازم برای پیروزی در این دیدار را کادر فنی به بازیکنان گوشزد کرده‌ا‌ند، به همین خاطر به پیروزی در خانه حریف فکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه صبای قم همواره مقابل تیم‌های بزرگ بازی‌های بسیار خوبی ارائه کرده است، تأکید کرد: بازیکنان صبای قم بعد از نتایج خوبی که در ۱۵ بازی قبل کسب کرده‌‌ایم، برای این دیدار انگیزه‌های زیادی دارند و تلاش‌ می‌کنیم با کسب سه امتیاز این دیدار بار دیگر به یک قدمی صدر جدول برسیم.

هاشمی‌زاده اظهار کرد: در تمام روزهای این هفته با توجه به شناختی که از تیم فوتبال مس کرمان داشتیم، با نظارت کادر فنی تمرین کرده‌ایم و امیدواریم در روز بازی با این تیم با استفاده از فرصت‌های خوب گلزنی، روزی موفق داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک تیم آماده و پر قدرت هستیم و با تلاش تک تک نفرات خود امیدوارم با ارائه بازی خوب و کسب نتایج مطلوب در ادامه باز‌های لیگ، به این مهم دست پیدا کنیم.

وی افزود: در بازی خانگی قبل مقابل داماش گیلان با توجه به شناخت خوبی که از این تیم داشتیم، توانستیم در طول زمان‌های مسابقه با ارائه بازی منطقی، بازی خوبی انجام دهیم ولی نتیجه برای ما خوب نبود، بنابراین در بازی با مس کرمان تنها برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد.

هاشمی‌زاده اظهار کرد: در دیدار روز شنبه نیز با وجود اینکه در زمین خود مقابل داماش گیلان به میدان رفتیم و بارها فرصت گلزنی داشتیم اما با بد اقبالی مواجه شده و در روزی که شایسته باخت نبودیم به حریف خود باختیم و سه امتیاز را راحت از دست دادیم.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان از هفته شانزدهم نیم فصل نخست یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس، از ساعت ۱۵ عصر جمعه هجدهم آذر ماه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.he8fuqetxsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما