يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 10538
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد

ایجاد ۱۴ هزار شغل در شهرک‌های صنعتی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: در سطح شهرک‌های صنعتی استان بالغ بر ۱۴ هزار اشتغال ایجاد شده است.
ایجاد ۱۴ هزار شغل در شهرک‌های صنعتی قم
به گزارش قم نیوز،  به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی در مجمع انتخابات هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی شکوهیه قم با اشاره به عملکرد این شرکت اظهار کرد: در سال ۸۶ مجموع مساحت شهرک‌های صنعتی استان قم نزدیک به هزار و ۳۵۰ هکتار بود ولی امروز مجموع مساحت مصوب و اجرا شده به شش هزار هکتار افزایش یافته است و امروز شاهد فعال شدن شهرک صنعتی چاپ و نشر به عنوان نخستین شهرک صنعتی در نوع خود در کشور هستیم.

وی افزود: نخستین شهرک صنعتی صنفی کشور با نام ثامن الائمه(ع) در استان آماده شده و در حال واگذاری زمین به صنف درودگران هستیم. در شهرک صنعتی الغدیر که یکی از شهرک‌های صنعتی نمونه کشور به حساب می‌آید زیرساخت‌ها در حال تکمیل شدن است که در زمان مناسب واگذاری زمین در این شهرک نیز آغاز خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم به موضوع توسعه شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: شهرک صنعتی شکوهیه در حال حاضر ۹۵۰ هکتار است که شهرک در حال توسعه به هزار و ۵۵۰ هکتار است.

وی اضافه کرد: شهرک صنعتی محمود آباد که ۱۸۵ هکتار بود امروز به ۳۴۲ هکتار رسیده و شهرک صنعتی سلفچگان از ۲۹۵ هکتار به ۵۴۰ هکتار افزایش یافته است که بیانگر رشد و توسعه شهرک‌های صنعتی استان است و از سوی دیگر استقبال کارآفرینان را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در سطح شهرک‌های صنعتی استان قم بیش از هزار و ۴۰۰ قرارداد داریم که بالغ بر ۱۴ هزار اشتغال در این شهرک‌ها ایجاد شده است و در مجموع ۴۶ درصد واحدهای صنعتی بهره برداری شده در استان در شهرک‌های صنعتی قم مستقر هستند و نزدیک به ۹۰۰ واحد به بهره برداری رسیده در شهرک‌ها حضور دارند که رقم قابل توجهی است.

فرشچی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت مدیره شرکت خدماتی شکوهیه قم بیان داشت: برگزاری این انتخابات و شکل گیری شرکت خدماتی در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و بحث خصوصی سازی صورت می‌گیرد.

وی گفت: با این اتفاق دولت و شرکت شهرک‌ها نقش خود در شهرک‌ها را کم رنگ‌تر می‌کنند و امور مربوط به شهرک به خود واحدهای صنعتی واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcg7n9q.ak9zw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما