قم نيوز : مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به تسریع کار اتمام ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم، گفت: ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان بعد از سفر رئیس‌ جمهور به قم تعیین تکلیف می‌شود.
تعیین تکلیف ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان بعد از سفر رئیس‌ جمهور به قم
تعیین تکلیف ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان بعد از سفر رئیس‌ جمهور به قم
به گزارش قم نیوز ابراهیم سانی‌خانی ظهر امروز به مناسبت هفته دولت و تشریح دستاوردهای یک‌ ساله دولت سیزدهم در حوزه ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: عملیات تکمیل پروژه ورزشگاه 4500 نفره پردیسان با روی کار آمدن دولت سیزدهم و سفر رئیس جمهور به قم در دی‌ماه سال 1400 مجدداً شروع به فعالیت کرد و اعتبار قابل‌ توجهی در حدود 60 میلیارد تومان برای شروع مجدد فعالیت این پروژه اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه بعد از سفر ریاست جمهوری و تخصیص اعتبارات از اواخر سال گذشته سرعت کار افزایش پیدا کرد و با پیمانکار جدید طرح قرارداد منعقد شد، افزود: همچنین از اوایل اردیبهشت کار اتمام سقف مجموعه آغاز شد که امیدواریم تا پایان شهریورماه به اتمام برسد، همچنین بقیه پیمانکاران طرح نیز انتخاب شده‌اند و بلافاصله پس از پایان اتمام سقف کار خود را آغاز می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: طبق قولی که پیمانکار و مسئولان اجرایی کار پروژه داده‌اند این پروژه  تا پایان نیمه اول سال 1402 در اختیار مردم شریف استان قم قرار خواهد گرفت.
سانی‌خانی همچنین خاطرنشان کرد: تا قبل از شروع کار دولت سیزدهم پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود 30 درصد بود، اما با روی کار آمدن دولت جدید و تغییر رویکرد مسئولان تا به‌ حال این پروژه 57 پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjiiev8uqeyhz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما