پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : 105995
منبع : قم نیوز

ادامه مذاکره برای تکمیل بلوار شهیدان برقعی قم

قم نيوز : مدیر منطقه یک شهرداری قم از ادامه داشتن مذاکرات شهرداری با هیئت‌امنای مسجد حضرت امام زین‌العابدین (ع) برای تکمیل بلوار شهیدان برقعی خبر داد.
ادامه مذاکره برای تکمیل بلوار شهیدان برقعی قم
ادامه مذاکره برای تکمیل بلوار شهیدان برقعی قم
به گزارش قم نیوز مجید محمدرضاخانی با اشاره به افتتاح پروژه شهیدان برقعی بعد از گذشت بیش از ۵۰ سال اظهار کرد: این پروژه امروز به اتمام رسیده و ازنظر ارتباطی مسیر تکمیل‌شده و در حال بهره‌برداری است.
 
او از انجام مذاکراتی با هیئت‌امنا مسجد خبر داد و افزود: در حال مذاکره با هیئت‌امنا مسجد برای تملک و تکمیل سازه جدید مسجد هستیم تا مسیر ابتدایی بلوار نیز شکل کالبدی خود را تکمیل کرده و مسیر به‌طور کامل باز شود.
 
مدیر منطقه یک شهرداری قم تأکید کرد: به ازای بخشی از مسجد که در مسیر خیابان قرار می‌گیرد شهرداری زمینی معوض در اختیار هیئت‌امنای مسجد قرار داده و بخش میراثی مسجد را نیز مرمت می‌کند.
 
او گفت: این پروژه تا پایان برای شهرداری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تملک و ۱۵ میلیارد تومان برای زیرسازی آسفالت هزینه داشته است.
 
محمدرضاخانی ادامه داد: در این پروژه ۳/۲ هکتار زمین تملک شده و ۲۲ هزار مترمربع زیرسازی آسفالت، ۳۲۰۰ متر طول جدول‌گذاری و ۴۵ هزار مترمربع خاک‌برداری انجام‌شده است.
 
او در پایان با ابراز امیدواری بر انجام توافق با هیئت‌امنای مسجد حضرت امام زین‌العابدین (ع) تصریح کرد: امیدواریم به‌زودی این توافق انجام‌شده و مسیر ابتدای بلوار شهیدان برقعی نیز بر اساس نقشه اجرایی شود.

انتهای پیام / 106 
https://qomnews.ir/vdcgyn9qnak9zy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما