شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 106204
منبع : قم نیوز

امسال ۳۲ هزار نوآموز قمی وارد پایه اول ابتدایی می‌شوند

قم نيوز : معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش قم گفت: با توجه به تعداد ثبت‌نام‌های صورت گرفته، پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید ۳۲ هزار نوآموز در این استان وارد پایه اول ابتدایی شوند.
امسال ۳۲ هزار نوآموز قمی وارد پایه اول ابتدایی می‌شوند
امسال ۳۲ هزار نوآموز قمی وارد پایه اول ابتدایی می‌شوند
به گزارش قم نیوز مریم سادات پناهنده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش قم افزود: تاکنون ۹۷ درصد از این نوآموزان در مدارس ثبت‌نام  و کارهای اولیه برای حضورشان در اول مهرماه انجام شده‌است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش قم اضافه کرد: سال گذشته به دلیل پوشش بازماندگان از تحصیل به علت شیوع کرونا، آمار نوآموزان بدو ورود به دبستان افزایش متفاوتی با سال‌های قبل داشت و شاهد جهش آماری بودیم.

وی ادامه داد: برنامه آشنایی نوآموزان بدو ورود به دبستان در قالب پویش«شوق کودکی، شور حسینی» در ۲۰ شهریورماه برگزار می‌شود و از طریق مدیران به دانش آموزان اطلاع‌رسانی شده‌است.

به گفته پناهنده، با توجه به این‌که آغاز سال تحصیلی با تعطیلات روزهای آخر ماه صفر همراه شده است، هدف از برگزاری این پویش آماده‌سازی دانش آموزان برای حضور در کلاس‌های درس می‌باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سال تحصیلی جدید با حضور پرشور دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی در استان آغاز شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcawin6y49nwu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما