چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : 10659
عامل برند جمعی کفش قم مطرح کرد

دولت از طرح‌های صادراتی حمایت کند

قم نيوز : قم نیوز: عامل برند جمعی کفش قم‌ با تاکید بر لزوم حمایت دولت از طرح‌های صادراتی گفت: حذف حمایت‌های صادراتی از سوی دولت موجب ضعف تولید‌کنندگان در برابر رقبای خارجی می‌شود.
دولت از طرح‌های صادراتی حمایت کند
به گزارش قم نیوز، عادل ربیعی اصل امروز در مراسم رونمایی از نخستین برند جمعی کشور با عنوان «پیکما» که‌ در شهرک صنعتی شکوهیه برگزار شد‌، بیان کرد: همه فعالیت‌هایی که در زمینه نحوه برند سازی باید صورت گیرد ‌بدون حمایت دولت امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در زمینه صادرات و تصمیمات دولت در این زمینه در چند ماه اخیر‌ بیان کرد: عدم ثبات در قوانین و متغیر بودن این قوانین تولید‌کنندگان را با مشکل اساسی در زمینه تولید مواجه می‌کند.

عامل برند جمعی کفش قم افزود: یکی از این قوانین‌، قوانین متغیر صادرات و تحریم‌های صادراتی است که انجام می‌شود.

ربیعی اصل ابراز داشت: تحریم ناشیانه‌ای که دو هفته قبل اتفاق افتاد و محصولات pvc را با ممنوعیت صادرات مواجه کرد مشکلات متعددی را برای تولید‌کنندگان مختلف از جمله تولید‌کنندگان صنعت کفش ایجاد کرد.

وی بیان کرد: تصمیم‌گیری در زمینه قوانین دولتی‌ بدون عدم توجه به شرایط واقعی نتیجه مطلوبی نخواهد داشت و مسئولان باید به این شرایط نگاه ویژه داشته باشند.

عامل برند تجمعی کفش قم اظهار کرد: عدم وجود زیرساخت‌های لازم یکی دیگر از مشکلاتی است که تولید کنندگان با آن مواجه هستند و‌ اگر این زیرساخت‌ها وجود نداشته باشد‌ ما نمی‌توانیم تولیدات خود را در زمان خاص به بازار برسانیم.

لزوم حمایت‌های دولت از صادرات
ربیعی اصل گفت: ما هرچه هم برندمان موفق باشد ‌اگر نتوانیم در زمان لازم محصولاتمان را به بازار برسانیم،‌ برند ما ضعیف خواهد شد و در نتیجه بازار را از دست خواهیم داد.

وی با اشاره به لزوم حمایت دولت از طرح‌های صادراتی ابراز داشت: برداشتن بحث حمایت‌های صادراتی از سوی دولت موجب می‌شود تولید‌کنندگان در برابر رقبای خارجی که مورد حمایت‌های بسیاری قرار می‌گیرند‌ با مشکل مواجه شوند.

انتهای پیام/۱۱6/
https://qomnews.ir/vdcaoin6.49nwm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما