پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 10696
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد

پروژه‌های شهری قم باید به سرعت به اتمام برسد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام توسعه شهر قم باید به سرعت به پایان برسد.
پروژه‌های شهری قم باید به سرعت به اتمام برسد
به گزارش قم نیوز، غلامرضا مصباحی‌مقدم امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهر قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه شهر قم جنبه بین‌المللی دارد، ابراز داشت: باید پروژه‌های این شهر که قرار است آن را در مسیر توسعه قرار دهد، با سرعت بیشتری به اتمام برسد.

به عقیده وی شهر قم تا نقطه مطلوب توسعه فاصله بسیار دارد و مجلس همراهی‌های لازم برای کم کردن این فاصله را انجام می‌دهد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسائل کلان شهر قم در حوزه زائرپذیری پس از آستان قدس رضوی از مهم‌ترین مسائل کشوری است که باید در تصمیم‌گیری‌های کلان به آن توجه شود.

وی با اشاره به اینکه روز به روز بر تعداد زائرانی که در شهر قم حضور می‌یابند افزوده می‌شود، گفت: شهر قم برای میزبانی شایسته از زائران اهل بیت(ع) به امکانات بیشتری نیاز دارد.

مصباحی‌مقدم ادامه داد: پیش از انقلاب به علت موقعیت ویژه‌ای که شهر قم داشت، این شهر از سوی حکمرانان مورد بی‌مهری قرار گرفت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز توجه شایسته به این شهر نشد.

وی با اشاره به حضور مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه در قم عنوان داشت: بخشی از بی‌توجهی‌هایی که به این شهر شده به این موضوع ارتباط دارد که پس از انقلاب عده‌ای گمان می‌کردند چون این شهر محل سکونت مراجع و علما بود، به این دلیل که تصور نشود به صورت ویژه به این شهر توجه شده بنا بر این به صورت ویژه نسبت به آن بی‌توجهی ‌شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در زمینه عقب‌ماندگی‌های شهر قم خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که در حال حاضر در قم در حال اجرا است، پروژه‌های خوبی است و منشأ خدمات بزرگی برای زائران و ساکنان قم در آینده خواهد بود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcb00b8.rhbg9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما