شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 107002
منبع : قم نیوز

عزم دولت برای راه‌اندازی پروژه مونوریل قم

قم نيوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: طی سفر سال گذشته هیئت دولت به قم، تعین تکلیف مونوریل در صدر مشکلات استان جای گرفت.
عزم دولت برای راه‌اندازی پروژه مونوریل قم
عزم دولت برای راه‌اندازی پروژه مونوریل قم
به گزارش قم نیوز ابراهیم معتمدی در جلسه‌ای در کارگاه مونوریل قم از خواست دولت و شخص رئیس‌جمهور برای تکمیل و راه‌اندازی مونوریل قم سخن گفت و اظهار کرد: طی سفر سال گذشته هیئت دولت به استان قم، تعین تکلیف مونوریل قم در صدر مشکلات استان جای گرفت و پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و مدیریتی تصمیم بر راه‌اندازی و تکمیل این پروژه ملی با پشتوانه منابع مالی دولتی گرفته شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم اضافه کرد: بهترین و در دسترس‌ترین راه برای تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه مونوریل استفاده از ظرفیت تهاتر نفتی بوده که مورد تأیید مسئولین ذی‌ربط در دولت نیز است و استانداری قم در زمینه رفع موانع و هموار کردن مسیر در همه زمینه‌ها علی‌الخصوص مسائل مالی، قراردادی و امور مرتبط با سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها هیچ محدودیتی پیش رو ندارد.

محمدرضا انگشت باف، سرپرست سازمان قطار شهری قم نیز عنوان کرد: اهمیت راه‌اندازی پروژه مونوریل برای این سازمان همانند پروژه مترو بوده و انتخاب مشاور و مدیر پروژه از سوی سازمان قطار شهری قم جهت تسهیل امور و سرعت بخشیدن به راه‌اندازی پروژه در کمترین زمان ممکن انجام شد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchvqnzi23nvvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما