سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 107054
منبع : قم نیوز

تمهیدات لازم برای آمادگی شرکت گاز قم در زمستان انجام شد

قم نيوز : مدیر بهره‌برداری شرکت گاز قم گفت: تمهیدات لازم برای آمادگی شرکت گاز قم در زمستان پیش‌رو انجام شده است و شهروندان نیز می‌توانند با مصرف بهینه و مناسب، ما را در بهبود خدمت‌رسانی همراهی کنند.
تمهیدات لازم برای آمادگی شرکت گاز قم در زمستان انجام شد
تمهیدات لازم برای آمادگی شرکت گاز قم در زمستان انجام شد
به گزارش قم نیوز علی پاکدامن مقدم مدیر بهره‌برداری شرکت گاز قم با اشاره به اقدامات شرکت گاز در راستای آمادگی برای زمستان پیش‌رو، افزود: تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و پیش‌بینی از حیث نیروی انسانی، تجهیزات و تیم‌های امدادی و تعمیراتی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تشکیل کارگروه آمادگی فصل سرما و برگزاری منظم جلسات هماهنگی، بازدید و نمایان‌سازی شیرهای شبکه، گریس کاری و سرویس شیرهای خطوط شبکه، تعمیرات اساسی ایستگاه‌های تقلیل فشار اعم از شهری و صنعتی و آماده‌سازی وسایل نقلیه گروه‌های امدادی و تعمیراتی از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل تجهیزات اکیپ‌های امدادی و تعمیراتی بازرسی، هماهنگی لازم با مشترکین عمده و سایر سازمان‌ها و ادارات از دیگر اقدامات شرکت گاز در راستای آمادگی برای زمستان است.

پاکدامن با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز، بیان کرد: با توجه به این‌که بیشترین درصد مصرف گاز استان قم در فصل سرما، در بخش گرمایشی می‌باشد، لذا مردم خوب استان می‌توانند با مصرف بهینه و مناسب، ما را در بهبود خدمت‌رسانی همراهی کنند.

وی افزود: همشهریان می‌توانند با نگه‌داشتن منازل و محل کار خود در دمای مطلوب که ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد می‌باشد، نقش مهمی در صرفه‌جویی و استمرار گازرسانی، حتی به سایر هموطنانمان که در نقاط سردسیر کشور زندگی می‌کنند، ایفا کنند.

وی تاکید کرد: موضوع مهم‌تری که همشهریان باید مورد توجه قرار دهند، رعایت نکات ایمنی در راه‌اندازی و استفاده وسایل گرمایشی است.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز قم تصریح کرد: هر ساله با شروع فصل سرما، استفاده غیرایمن از وسایل گرمایشی، متاسفانه باعث ایجاد خسارات مالی و جانی فراوانی می‌شود که شهروندان باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند و از صحت عملکرد و ایمنی وسایل گرمایشی خود اطمینان حاصل کنند.

۴۴۲ هزار و ۴۰۲ مشترک گاز در بخش‌های خانگی، صنعتی و تجاری استان قم وجود دارد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcenf8zejh877i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما