سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : 107497
منبع : قم نیوز

حجم بالایی از تماس‌ها با آتش نشانی قم مزاحمین هستند

قم نيوز : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: بیش از 60 درصد تماس شهروندان به سازمان آتش‌نشانی مزاحمت است.
حجم بالایی از تماس‌ها با آتش نشانی قم مزاحمین هستند
حجم بالایی از تماس‌ها با آتش نشانی قم مزاحمین هستند
به گزارش قم نیوز عباس جعفری در شصت و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به تذکر کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم مبنی بر پرداخت هزینه بدون ردیف بودجه، بیش از ۶۰ درصد تماس شهروندان به سازمان آتش‌نشانی را مزاحمت عنوان کرد و اظهار داشت: در پرونده‌ای آتش‌نشانی محکوم به پرداخت غرامت شده است که متأسفانه در بازدید اول، نیروهای آتش‌نشان حریقی مشاهده نکرده و به پایگاه بازمی‌گردند اما در زمان بازدید نیروها، آتش محل حادثه حالت خفگی داشته و قابل‌تشخیص نبوده است.

وی تصریح کرد: صاحب کارخانه از نیروهای آتش‌نشانی برای خسارت شکایت کرده و دادگاه سازمان آتش‌نشانی را برای عدم بازدید دوباره محل محکوم کرده و در اعتراض سازمان آتش‌نشانی مبنی بر نداشتن سیستم اعلام حریق و نگهبان مالک نیز ۳۰ درصد مقصر و رأی قطعی صادر شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: چون این اتفاق در پایان سال افتاده بود و اجراییه برای سازمان صادر کرده بودند و امکان مسدود شدن حساب‌های سازمان بود، مبلغی طی ۱۲ قسط پرداخت شد و نتوانستیم در اصلاحیه این را مطرح کنیم و لایحه آن به شورا ارائه نشد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcf1edyew6dxja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما