دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 107725
منبع : قم نیوز

احداث آب‌نمای خشک موزیکال در بوستان هاشمی قم

قم نيوز : سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از احداث آب‌نمای خشک موزیکال در بوستان هاشمی با اعتبار 13 میلیارد ریالی خبر داد.
احداث آب‌نمای خشک موزیکال در بوستان هاشمی قم
احداث آب‌نمای خشک موزیکال در بوستان هاشمی قم
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به بهسازی و نوسازی آب‌نماهای موجود در سطح شهر اظهار کرد: طی سال‌های اخیر در قالب پروژه ایمن‌سازی و بهسازی آب‌نماهای موجود در سطح شهر، بیش از ۱۶۰ آب‌نمای بوستان‌ها، معابر و رفیوژ خیابان‌ها ایمن‌سازی و بهسازی شد تا اتفاقات تلخ گذشته در آن‌ها تکرار نشود.

وی با بیان اینکه با اتمام بهسازی و نوسازی این آب‌نماها، احداث آب‌نماهای جدید و به‌روز در دستور کار مدیریت شهری است تصریح کرد: در همین راستا آب‌نمای خشک موزیکال در بوستان هاشمی احداث خواهد شد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به مشخصات این آب‌نمای خشک موزیکال عنوان کرد: ابعاد این آب‌نما ۸ متر در ۱۶ متر و با مساحت ۱۶۰ مترمربع بوده که برای احداث آن‌ها ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه مدت‌زمان اجرای این پروژه هفت ماه است افزود: یک نازل ۳ متری و ۴۲ نازل ۲ متری و همچنین ۴۶ عدد پروژکتور و هفت دستگاه پمپ کف کش و سیستم صوتی در این پروژه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcj8aeviuqeyaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما