جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 107777
مدیرکل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم:

تلاش های فراوانی برای معرفی فناوری به عنوان اولویت کشور انجام شد

قم نيوز : مدیرکل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: طی یک دهه اخیر برنامه ریزی بسیاری صورت گرفت تا نوآوری و فناوری به عنوان یکی از اولویت های مهم در سطح کشور معرفی شود.
تلاش های فراوانی برای معرفی فناوری به عنوان اولویت کشور انجام شد
تلاش های فراوانی برای معرفی فناوری به عنوان اولویت کشور انجام شد
به گزارش قم نیوز امید رضایی فر شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه فناوری و نوآوری که در تالار شهید آوینی قم برگزار شد اظهار داشت: حوزه هنر به خصوص عرصه سینما و فیلم در راستای فرهنگ سازی امر فناوری و نو آوری می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد.

مدیر کل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری ابراز داشت: در طی یک دهه اخیر برنامه ریزی و تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا نوآوری و فناوری به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در سطح کشور مطرح شود و سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

رضایی فر عنوان داشت: در طی سال جاری معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم و تحقیقات برنامه‌هایی با محوریت شعار نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری تدارک دیده است.

رضایی فر عنوان داشت: فناوری امروز به عنوان یک سند فرهنگی می‌بایست به آیندگان معرفی شود و باید برنامه ریزی و تلاش کنیم تا در تاریخ اثر گذاری خاصی داشته باشیم که در این راستا سینما و فیلم می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

مدیر کل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری ادامه داد: اهداف بلندپروازانه باید به تصویر کشیده شود چرا که این امر می‌تواند در راستای سیاست گذاری ها تأثیر گذار باشد.

رضایی فر افزود: مردمی سازی فناوری امر مهمی است که این راستا جامعه می‌بایست با مراکز دانشگاهی و صنعتی ارتباط خوبی برقرار کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcguu9quak9zu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما