سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : 107845
منبع : قم نیوز

بهسازی کوچه‌ تکیه آقا سید حسن بلوار عماریاسر

قم نيوز : مدیر منطقه هفت شهرداری قم از نصب ضربه‌گیرهای کاشن تانک در بلوار شهید سپهبد سلیمانی خبر داد و افزود: با هدف ایمنی پل‌های بستر بلوار شهید سلیمانی، ضربه‌گیرهای کاشن تانک جایگزین بشکه‌های ضربه‌گیر شده که هم از حجم بهتری برخوردار بوده و مقاومت بهتری برای گرفتن ضربه‌ها را داراست.
بهسازی کوچه‌ تکیه آقا سید حسن بلوار عماریاسر
بهسازی کوچه‌ تکیه آقا سید حسن بلوار عماریاسر
به گزارش قم نیوز محمد رمضانی با اشاره به اصلاح و بهسازی کوچه شش بلوار عماریاسر اظهار داشت: این کوچه معروف به تکیه آقا سید حسن  از معابر قدیمی قم بوده و هر ساله خیل عظیمی از عزاداران حسینی در ماه‌های محرم و صفر و مناسبت‌های مختلف در این مکان گرد هم می‌آیند.

وی با بیان اینکه اصلاح و بهسازی این کوچه بیش از ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است، ابراز کرد: تهیه و حمل و نصب سمنت پلاس ۹۲۰متر و ۱۰مترمکعب بتن‌ریزی  و.. بخشی از اقدامات جهت بهسازی و اصلاح این پروژه بوده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم همچنین از نصب ضربه‌گیرهای کاشن تانک  در بلوار شهید سپهبد سلیمانی خبر داد و افزود: با هدف ایمنی پل‌های بستر بلوار شهید سلیمانی، ضربه‌گیرهای کاشن تانک جایگزین بشکه‌های ضربه‌گیر شده که هم از حجم بهتری برخوردار بوده و مقاومت بهتری برای گرفتن ضربه‌ها را داراست.

وی خاطرنشان کرد: این ضربه‌گیرها در مقابل پل‌های شهید رجایی، پل آهنچی، پل بازارچه و ورودی پارکینگ و.. نصب‌شده که امیدواریم شاهد کاهش تصادفات سنگین و جرحی باشیم.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcc0mqsp2bqx48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما