يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب : 10795

رییس جدید پژوهشگاه مطالعات تقریبی در قم معرفی شد

قم نيوز : قم نیوز: در مراسمی حجت الاسلام دکتر احمد مبلغی رییس سابق پژوهشگاه مطالعات تقریبی تودیع و حجت الاسلام محمد حسین مختاری به عنوان رییس جدید معارفه شد.
رییس جدید پژوهشگاه مطالعات تقریبی در قم معرفی شد
به گزارش قم نیوز، در ابتدای این مراسم پیام حجت الاسلام مبلغی توسط برادرش پیرامون فعالیت های صورت گرفته پژوهشگاه در تقریب مذاهب و چاپ ۹۰ کتاب پیرامون این موضوع ارائه شد.

بر اساس این گزارش در ادامه مراسم آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور با تاکید بر اهمیت تقریب مذاهب در ایجاد وحدت و انسجام در برابر دشمنان تصریح کرد:ائمه اطهار نسبت به اهل تسنن رفتار بسیار خوبی داشتند که نشان از اهمیت اتحاد میان مسلمانان دارد.

گفتنی است در ادامه این مراسم آیت الله اراکی دبیر کل تقریب مذاهب اسلامی نیز خاطرنشان کرد:ایجاد فتنه توسط دشمنان در میان فرق مختلف، باید هوشیارانه خنثی شود و جامعه اسلامی در برابر توطئه ها، اتحاد و همبستگی خود را حفظ نمایند.

همچین در این مراسم حجت الاسلام محمد حسین مختاری ریاست جدید پژوهشگاه مطالعات تقریبی با تقدیر از تلاش های انجام شده گفت:تقارب اندیشه ها و اعتقادات می تواند زمینه ساز اتحاد میان مذاهب گردد.

لازم به ذکر است در این مراسم نیز حکم ریاست حجت الاسلام مختاری تقدیم و از تلاش های حجت الاسلام مبلغی در طول بیش از ده سال پژوهش تجلیل شد.

بر اساس این گزارش همچنین طی حکمی جداگانه حجت الاسلام مهدی تسخیری به عنوان نماینده تقریب در کشور لبنان انتخاب و حجت الاسلام نیکی ملکی نیز به عنوان مدیر خبرگزاری تقریب مذاهب اسلامی معرفی شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbszb8.rhbg9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما