دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 10802
در دو بخش آقایان و بانوان

مسابقات کارتینگ قهرمانی دانشجویان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر دهکده ورزشی پرشین قم از برگزاری نخستین دوره مسابقات کارتینگ قهرمانی دانشجویان در قم خبر داد.
مسابقات کارتینگ قهرمانی دانشجویان در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد خزایی گفت: این مجموعه ورزشی با تلاش‌های صورت گرفته در چند سال اخیر سرانجام با بهترین شرایط آماده برگزاری مسابقات مهم ورزشی و استفاده شهروندان قمی در رشته‌های مختلف از جمله کارتینگ احداث شده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کارتینگ قهرمانی دانشجویان قم اضافه کرد: این مجموعه ورزشی در چند رشته ورزشی به زودی آماده ارائه خدمات ورزشی به علاقمندان است اما مهمترین بخش آن پیست اختصاصی کارتینگ بود که خوشبختانه با حمایت‌ بخش‌های مرتبط و با تلاشی که همکارانم در مدت‌های زیاد و طولانی داشتند به بهره‌برداری رسید.

مدیر دهکده ورزشی پرشین قم بیان داشت: نخستین پیست کارتینگ استان قم در دهکده ورزشی پرشین واقع شده است و این پیست در هفته تربیت بدنی و ورزش سال جاری با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و سایر مسئولان استانی و شهری افتتاح شد و هم اکنون در حال بهره‌برداری است.

خزایی خاطرنشان کرد: در مهر ماه سال جاری میزبان نخستین دوره رقابت‌های کشوری کارتینگ بودیم و این مسابقات با حضور ورزشکاران مدعی از استان‌های مختلف با نظارت دبیر فدراسیون ورزش‌های موتورسواری و اتومبیلرانی به انجام رسید و اکنون مسابقات استانی این رشته را با حضور دانشجویان عزیز علاقمند به این رشته برگزار می‌کنیم.

وی بیان داشت: قرار بود این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت مقام دانشجو در روز شانزدهم آذر که روز دانشجو نامگذاری شده برگزار شود اما برای اینکه مقدماتی مناسب را برای برگزاری فراهم کنیم، این رقابت‌ها از امروز در دو بخش آقایان و بانوان به انجام می‌رسد.

مدیر دهکده ورزشی پرشین قم افزود: در مسابقاتی که در هفته تربیت بدنی برگزار کردیم ورزشکاران قمی نیز حضور خوب و موفقی داشتند و خوشبختانه نشان دادند که قم در کارتینگ قابلیت‌های زیادی دارد و با تمرین و کار بیشتر می‌توان در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری مسابقات مهم این رشته بود و امیدواریم با استارت نخستین رقابت استانی با حضور دانشجویان،‌ بتوانیم این رشته را بیش از پیش در قم گسترش دهیم.

وی یاد آور شد: نخستین دوره رقابت‌های کارتینگ قهرمانی استان قم با حضور آقایان و بانوان دانشجو و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیئت ورزش‌های دانشگاهی و دهکده ورزشی پرشین برگزار می‌شود و روز جمعه هشتم دی ماه از برترین‌ها تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcauan6.49nww15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما