قم نيوز : خبر تبرئه شدن مدیرعامل دیوار از اتهام «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا» و منع تعقیب فیلیمو بابت شکایت ساترا از جمله خبرهای خوبی بود که مروز منتشر شده است.
خبرهای خوب برای پلتفرم‌های اینترنتی/ تبرئه‌ی دیوار و منع تعقیب فیلیمو
خبرهای خوب برای پلتفرم‌های اینترنتی/ تبرئه‌ی دیوار و منع تعقیب فیلیمو
به گزارش قم نیوز چند روز بعد از اظهارات سخنگوی قوه قضاییه درباره شکایت سازمان صدا  و سیما از فیلیمو، قرار منع تعقیب این پلتفرم صادر شد.

خبر تبرئه مدیرعامل سایت دیوار از اتهام «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا» و حبس نود و یک روزه و همچنین صدور قرار منع تعقیب برای مدیرعامل فیلیمو توسط قوه قضاییه خبرهای خوبی برای پلتفرم های اینترنتی هستند که امروز منتشر شده است.

تیر ساترا به سنگ خورد
ساترا(سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی) پیش از این از فیلمیو به اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی و فعالیت تجاری در زمینه تولید، تکثیر و عرضه نوارهای صوتی و تصویری بدون اخذ مجوز شکایت کرده بود و  پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما که ساترا زیرمجموعه آن است طی نامه ای به رئیس جمهور، درخواست مسدود کردن خدمات دامنه اینترنتی فیلیمو را کرده بود. اما در ادامه دادسرای فرهنگ و رسانه در نهایت قرار منع تعقیب برای فیلیمو صادر کرد.

مدیرعامل دیوار تبرئه شد
با استندا به مصوبه شورای عالی فضای مجازی مبنی بر اینکه پلتفرم ها مسئولیتی در قبلا انتشار محتوا توسط کاربران ندارند، میرعامل دیوار از اتهام «فراهم آوردن و موجبات فساد و فحشا» و حبس نود و یک روزه تبرئه شد.

آرمندهی که سال گذشته به اتهام فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا به دلیل برخی آگهی‌های منتشر شده توسط کاربران در این پلتفرم، به حبس محکوم شده بود، در رای تجدیدنظر، از این حکم به طور کامل تبرئه شد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcd9j0fnyt0zx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما