دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 108610
منبع : قم نیوز

دانش‌آموزان ۱۵ساله قمی نسبت به عکس‌دار کردن شناسنامه اقدام کنند

قم نيوز : مدیرکل ثبت‌احوال قم گفت: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در دفاتر پیشخوان دولت، دانش‌آموزان ۱۵ ساله و بالاتر در استان نسبت به عکس‌دار کردن شناسنامه اقدام کنند.
دانش‌آموزان ۱۵ساله قمی نسبت به عکس‌دار کردن شناسنامه اقدام کنند
دانش‌آموزان ۱۵ساله قمی نسبت به عکس‌دار کردن شناسنامه اقدام کنند
به گزارش قم نیوز منوچهر تیموری گفت: با توجه به این‌که یکی از الزامات ثبت‌نام در مدرسه برای دانش‌آموزان ۱۵ ساله و بالاتر، دارا بودن شناسنامه عکس‌دار است، دانش‌آموزان باید نسبت به عکس‌دار کردن شناسنامه اقدام کنند.
 
مدیرکل ثبت‌احوال قم اضافه کرد: هر ساله در ماه‌های خرداد و تیر شاهد ازدحام جمعیت در دفاتر پیشخوان دولت هستیم که برای جلوگیری از این مساله، از خانواده‌ها و دانش‌آموزان خواهشمندیم هر چه سریع‌تر برای عکس‌دار کردن شناسنامه به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.
 
به گفته مدیرکل ثبت‌احوال قم، ۱۹ دفتر پیشخوان دولت دارای مجوز اراأ خدمات ثبت‌احوال در استان قم آماده عکس‌دار کردن شناسنامه دانش‌آموزان متولد قبل از نهم اردیبهشت سال ۱۳۸۷ هستند
 
تیموری با اشاره به این که دانش‌آموزان هنگام مراجعه به دفاتر پیشخوان مدارک لازم را به همراه داشته باشند، بیان کرد: دانش‌آموزانی که در این مقطع زمانی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند، شناسنامه‌هایشان زودتر عکس‌دار می‌شود.
 
مدیرکل ثبت‌احوال قم افزود: سالیانه شناسنامه ۱۴ تا ۱۵ هزار نفر از دانش‌آموزان قمی واجد شرایط عکس‌دار می‌شود،در استان قم بیش از ۲۸۰ هزار دانش‌آموز تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام / 106 
https://qomnews.ir/vdcdfj0fzyt0z96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما