دوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : 108884
منبع : ایسنا
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم:

خانه‌های فناور محیط زیست در قم تشکیل می شود

قم نيوز : مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به تشکیل خانه‌های فناوری محیط زیست در استان قم تصریح کرد: تشکیل این مجموعه های علمی و پژوهشی، نقش بسیار مؤثری در تحقق اهداف و رفع معضلات و چالش های زیست محیطی دارد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم: خانه‌های فناور محیط زیست در قم تشکیل می شود
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم: خانه‌های فناور محیط زیست در قم تشکیل می شود
به گزارش قم نیوز سید رضا موسوی مشکینی در نخستین جلسه کارگروه تشکیل خانه های فناور محیط زیست که با حضور نمایندگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم برگزار شد، گفت: تشکیل این مجموعه های علمی و پژوهشی، نقش بسیار مؤثری در تحقق اهداف و رفع معضلات و چالش های زیست محیطی دارد.

وی بر ضرورت همکاری و مشارکت جهت راه اندازی خانه‌های فناور محیط زیست در قم تأکید کرد و گفت: ایجاد سرفصل ها و واحدهای درسی در مقاطع مختلف تحصیلی و برگزاری کارگاه های آموزشی برای اقشار مختلف، از جمله اقدامات این اداره کل در راستای فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی زیست محیطی در جامعه است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در پایان تصریح کرد: امیدواریم با حضور نخبگان حوزوی و دانشگاهی در عرصه حفظ و حراست از محیط زیست، بتوانیم آموزش و فرهنگ‌سازی زیست محیطی به ویژه از منظر آموزه های دینی و اخلاقی و همچنین مقابله با چالش های مهمی از جمله پدیده گرد و غبار را با جدیت پیگیری کنیم.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcg779qtak9z74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما