چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : 109368

دستگاه‌های مسئول عاملین جنایت شاهچراغ را به اشد مجازات برسانند

قم نيوز : مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) از دستگاه‌های امنیتی و قضایی خواست عاملان را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.
دستگاه‌های مسئول عاملین جنایت شاهچراغ را به اشد مجازات برسانند.
دستگاه‌های مسئول عاملین جنایت شاهچراغ را به اشد مجازات برسانند.
به گزارش قم نیوز  در پی اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ که شماری از هموطنان شهید و مجروح شدند مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ جَامِعُ الْمُنَافِقِینَ وَالْکَافِرِینَ فِی جَهَنَّمَ جَمِیعًا (نساء/۱۴۰)

بار دیگر دست جنایتکار رژیم صهیونیستی و آمریکا از آستین پلید داعش بیرون آمد و صحنه خونبار حرم شاهچراغ را پدید آورد و تعدادی از هموطنان زائر و عزادار را به خاک و خون کشید. کینه و عداوت دشمنان خبیث نظام اسلامی و مردم قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی که همواره پرچم پرافتخار گفتمان انقلاب اسلامی را به اهتزاز درآورده جز با نابودی آنان تمام نخواهد شد.

دشمنان اسلام بار دیگر از روی عجز و قساوت قلب تعدادی از هم‌وطنان مؤمن و زائر حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) را هدف تیرهای ناجوانمردانه خود قرار داده و آنان را شهید یا مجروح نمودند.

هدف قرار دادن مردان و زنان، کودکان و نوجوانان مظلوم و بی‌گناه، کار ددمنشانه و ناجوانمردانه سفاکانی است که شناختی از اسلام واقعی و انسانیت ندارند.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی و غیر انسانی، شهادت عده‌ای از مردم بی‌گناه و بی‌دفاع حاضر در این حرم را به امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (حفظه‌الله‌تعالی) و خانواده گرامی آنان تسلیت عرض نموده و برای مجروحین عزیز این جنایت آرزوی سلامتی و عافیت می‌نماید و از دستگاه‌های امنیتی و قضائی انتظار دارد هرچه سریع‌تر عاملین، آمرین و پشتیبانان این خباثت‌ها را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdcepo8zvjh87xi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما