پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : 109694

بازید مدیر کل میراث فرهنگی قم با زائران سنگاپوری و اهل مالزی

قم نيوز : مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم گفت: راهپیمایی اربعین موجب ارتباط و اتحاد بین محبان اهل بیت(ع) و شیعیان می‌شود تا هویت خودشان را در دنیای امروز پیدا کنند.
بازید مدیر کل میراث فرهنگی قم با زائران سنگاپوری و اهل مالزی
بازید مدیر کل میراث فرهنگی قم با زائران سنگاپوری و اهل مالزی
به گزارش قم نیوز علیرضا ارجمندی در نشست با فعالان فرهنگی شیعه از کشورهای سنگاپور و مالزی در سالن عطار هتل بین‌المللی قم، با عرض خیر مقدم به این فعالان فرهنگی اظهار داشت: خوشحال هستیم که پس از سفر معنوی به کربلا، در قم میزبان شما می‌باشیم.  

وی خاطرنشان کرد: آیین معنوی راهپیمایی اربعین حسینی(ع) یک عنایت الهی و یک مجعزه‌ای می‌باشد که در این قرن رخ داده است و این امر جز عنایت الهی و حضرت سیدالشهدا(ع) نیست.

وی ادامه داد: راهپیمایی اربعین موجب ارتباط و اتحاد بین محبان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و شیعیان می‌شود تا هویت خودشان را در دنیای امروز پیدا کنند. 

ارجمندی اضافه کرد: در جهان امروز که دنیای مادیگرایی و فردگرایی است، این موهبت، جزء موهبت الهی و جزء لطف ائمه اطهار(ع)، چیز دیگری نیست.   

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم، بر لزوم ترویج و تبلیغ «فرهنگ حسینی» در جهان تاکید کرد و گفت: دنیای امروز تشنه معنویت است. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم،جمعی از فعالان فرهنگی شیعه از کشورهای سنگاپور و مالزی پس از شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) در کربلای مُعَلّا (عراق)، به منظور زیارت حرم‌های مطهر امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س)، حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امام خمینی(ره) به شهرهای مشهد، قم و تهران سفر کردند.    

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdcgyy9qtak9z34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما