چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : 109809
منبع : ایسنا
معاون استاندار قم:

از تمام ظرفیت‌های استان قم برای برگزاری همایش گردشگری سلامت استفاده شود

قم نيوز : معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، گفت: در حوزه گردشگری سلامت برگزاری این همایش می‌تواند نقش موثری در معرفی جاذبه‌های آن داشته باشد که باید از کمیته‌های مختلف بهره گرفته و از همه ظرفیت‌های استان برای برگزاری آن استفاده کنیم.
معاون استاندار قم:از تمام ظرفیت‌های استان قم برای برگزاری همایش گردشگری سلامت استفاده شود.
معاون استاندار قم:از تمام ظرفیت‌های استان قم برای برگزاری همایش گردشگری سلامت استفاده شود.
به گزارش قم نیوز دکتر محمد جهانگیری مشاور عالی و اجرایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه هم اندیشی برگزاری همایش گردشگری سلامت که با حضور معاون استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و دیگر مدیران استان برگزار شد، گفت: این همایش به منظور معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای حوزه سلامت استان و همچنین با هدف سیاستگذاری و هماهنگی اجرایی در مقوله سلامت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری همایش، اظهار کرد: هشتم تا نهم آذرماه زمان برگزاری این همایش خواهد بود که هماهنگی‌های لازم برای حضور مهمانان داخلی و خارجی در نظر گرفته شده تا بتوانیم از طریق آن ظرفیت‌های گردشگری سلامت استان را معرفی کنیم.

دستاوردهای استان قم در زمینه تشخیص سرطان معرفی شود

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در ادامه جلسه دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز با اشاره به جایگاه عظیم حوزه سلامت در استان قم، گفت: استان قم در موضوع تشخیص سرطان کارهای عظیمی انجام داده که باید این دستاوردها به جامعه ارائه شود.

وی عنوان کرد: ظرفیت‌های حوزه سلامت استان می‌تواند علاوه بر گردشگران داخلی برای گردشگران خارجی نیز مهم باشد که در این زمینه از وزارت امور خارجه و دفتر نمایندگی آن در استان قم کمک گرفته‌ایم.

جاذبه‌های گردشگری قم مغفول مانده است

علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم نیز در این جلسه گفت: بهترین خدمات در حوزه گردشگری، موضوع گردشگری سلامت است که در استان قم جاذبه‌های بسیاری در این زمینه وجود دارد.

وی ادامه داد: متأسفانه بخش عمده‌ای از این جاذبه‌ها مغفول مانده که می‌توانیم از طریق این همایش به معرفی آن‌ها پرداخته و این ظرفیت‌ها را به دنیا معرفی کنیم.

در ادامه این جلسه، مهدی مقیمی معاون استاندار قم، گفت: استان قم در زمینه گردشگری زیارتی، سیاحتی، علمی، سلامت و انقلاب اسلامی ظرفیت‌های خوبی دارد که متاسفانه سه مقوله آخر به خوبی برجسته نشده و جای کار دارد.

وی افزود: در حوزه گردشگری سلامت برگزاری این همایش می‌تواند نقش موثری در معرفی جاذبه‌های آن داشته باشد که باید از کمیته‌های مختلف بهره گرفته و از همه ظرفیت‌های استان برای برگزاری آن استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، همایش "گردشگری سلامت" با حضور سه شهر قم، مشهد و شیراز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم هشتم و نهم آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 113 

 
 
https://qomnews.ir/vdce7o8zojh87vi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما