چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 109872
مدیر حوزه های علمیه در دیدار وزیر اقتصاد:

مراقبت های لازم در اجرای مولدسازی دارایی های دولتی صورت گیرد

قم نيوز : مدیر حوزه های علمیه گفت: در راستای اجرای طرح مولدسازی دارایی های دولت باید مراقبت های لازم صورت گیرد.
مدیر حوزه های علمیه در دیدار وزیر اقتصاد:مراقبت های لازم در اجرای مولدسازی دارایی های دولتی صورت گیرد.
مدیر حوزه های علمیه در دیدار وزیر اقتصاد:مراقبت های لازم در اجرای مولدسازی دارایی های دولتی صورت گیرد.
به گزارش قم نیوز آیت الله علیرضا اعرافی شامگاه سه‌شنبه در دیدار وزیر اقتصاد و امور دارایی اظهار داشت: یکی از انتظاراتی که از دولت داریم آن است که اندیشه اسلامی را به صورت عملی در بخش‌های مختلف دنبال کند.

مدیر حوزه‌های علمیه بیان داشت: حوزه و دانشگاه در زمینه نظریه پردازی نقش مهمی بر عهده دارند و دستگاه‌های اجرایی نیز در جهت عملیاتی کردن این طرح‌ها می‌بایست نقش آفرین باشند.

وی عنوان کرد: تیم اقتصادی دولت تعاملات خوبی با حوزه علمیه دارد و قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است که امیدواریم این ارتباطات ارتقا یافته و در این زمینه حوزه علمیه آماده تقویت همکاری‌های دوجانبه با تیم اقتصادی دولت است.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه در حال حاضر حوزه علمیه با بیش از ۵۰ مجموعه در کشور تفاهمنامه همکاری به امضا رسانده است افزود: تلاش می‌شود طی ۵ سال برنامه‌های مورد نظر عملیاتی شود که همکاری با آموزش و پرورش یکی از نمونه‌های موفق است.

وی بیان داشت: برگزاری دروس فقه معاصر در موضوعاتی که جامعه به آن نیاز دارد از جمله راهبردهای حوزه علمیه در سال‌های اخیر است و حوزه علمیه آماده بررسی فقهی مسائل مبتلابه جامعه است.

امام جمعه قم با بیان اینکه ۱۰ طرح تبلیغی و تحولی را همزمان در دستور کار قرار داده‌ایم افزود: طرح امین و استفاده از طلاب کارآزموده در مدارس از جمله طرح‌های موفق تبلیغی است که با همکاری آموزش و پرورش در حال اجرا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در راستای اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های دولت باید مراقبت‌های لازم صورت گیرد.

آیت الله اعرافی افزود: در عرصه‌های مختلف اقتصادی به خصوص در زمینه امور مالیاتی و برقراری عدالت اجتماعی امر فرهنگ سازی مهم است.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdcefo8zwjh87vi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما