قم نيوز : آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی با اشاره به شرایط بحرانی در غزه، از مسلمانان جهان خواست که مردم مظلوم فلسطین را یاری کنند.
آیت الله جوادی آملی: مسلمانان جهان مردم مظلوم فلسطین را یاری کنند.
آیت الله جوادی آملی: مسلمانان جهان مردم مظلوم فلسطین را یاری کنند.
به گزارش قم نیوز از پایگاه اطلاع رسانی اسرائ ،‌ در این پیام آمده است: اسلام که احیای عدل و حیات بخشی حقوق بشر را به جهانیان آموخت اجازه نمی دهد در شرایط دشوار کنونی مسلمانان مجاهد و مظلوم فلسطین تنها بمانند.

آیت الله جوادی آملی در این پیام آورده است: بر همه مسلمانان لازم است که در کمک رسانی به این آزادگان به پا خاسته جهت رهایی قدس عزیز هیچ گونه کوتاهی نکنند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، شمار شهدای فلسطینی در حمله همه جانبه رژیم صهیونیستی و بمباران های هدفمند به یکهزار و ۳۵۴ فلسطینی و تعداد مجروحان نیز به حدود ۶هزار و ۴۹ نفر رسیده است که اکثر آنها کودک و زن هستند.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdcayon6w49nwo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما