دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : 10996
نسخه چاپيارسال به دوستان مدیر پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خبر داد

تمدید مهلت ثبت‌نام مقطع کارشناسی تا پایان دی‌ماه

قم نيوز : قم نیوز: مدیر پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از تمدید مهلت ثبت‌نام مقطع کارشناسی تا پایان دی‌ماه سال‌جاری خبر داد.
تمدید مهلت ثبت‌نام مقطع کارشناسی تا پایان دی‌ماه
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مهدی عباسی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار کرد: رشته‌های مؤسسه بر اساس مجوز وزارت علوم راه‌اندازی شده و آزمون آنها زیر نظر سازمان سنجش ویژه طلاب خواهر و برادر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پذیرش در مقطع کارشناسی گفت: پذیرش در این مقطع در ۱۳ رشته از جمله ادیان، اقتصاد، تاریخ، جامعه‌شناسی، حقوق، روان‌شناسی، علوم سیاسی، علوم قرآنی، فلسفه، کلام و مدیریت صورت می‌گیرد.

مدیر پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از تمدید مهلت ثبت‌نام مقطع کارشناسی تا ۲۵ آذر خبر داد و افزود: افراد علاقمند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

وی یادآور شد: آزمون کتبی مقطع کارشناسی در قالب رشته‌های فقه، منطق، زبان انگلیسی، اصول، ادبیات عرب و ادبیات فارسی برگزار می‌شود و کسانی که در این مرحله حدنصاب لازم را به دست آورند به مرحله شفاهی راه پیدا می‌کنند.

عباسی تصریح کرد: توانایی افراد در آزمون شفاهی بر اساس دروس فقه، اصول و ادبیات سنجیده می‌شود و در صورت قبولی در آزمون شفاهی از مهر سال ۹۲ مشغول تحصیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه پذیرش در دو دوره حضوری و نیمه حضوری صورت می‌گیرد گفت: رشته‌های حضوری ویژه برادران و رشته‌های نیمه حضوری ویژه برادران و خواهران است.

مدیر پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) یادآور شد: هفت رشته نیمه حضوری مانند معارف اسلامی، فلسفه، کلام، تاریخ، علوم سیاسی، علوم قرآنی، علوم تربیتی و روانشناسی تعیین شده است.

وی عنوان داشت: برای نخستین بار پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد به صورت نیمه حضوری از سال آینده صورت می‌گیرد.

عباسی با اشاره به رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد گفت: رشته‌های علوم قرآنی، روان‌شناسی، دین‌شناسی، مدیریت، اقتصاد، علوم سیاسی، فلسفه علم، حقوق و تاریخ برای این مقطع تعیین شده که آزمون آن هم‌زمان با کارشناسی در چهارم اسفند برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: آزمون رشته فلسفه اقتصاد در مقطع دکترا هشتم، نهم و دوازدهم اسفند برگزار می‌شود.

مدیر پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: ثبت‌نام رشته‌های علوم قرآنی و علوم سیاسی در مقطع دکترا آغاز شده و تا پنجم بهمن ادامه دارد و آزمون پذیرش این رشته‌ها نهم، دهم و یازدهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcepo8z.jh87oi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما